14.3.09

沿途有你

其實肥龍每次練習時,沿途都會遇到唔同既跑友,雖然互不相識,大部份情形下,大都會互相點頭示好及打個招呼。

日積月累,有時又會因此而認識到新朋友,交流及請教有關跑步上既知識。

今朝如往常星期六與好友H到附近練習,途中遇到後來喺運動場相識既L小姐及C哥。

其實第一次遇見L小姐及C哥一齊練習已經係大概半年前事。雖然一直唔認識C哥,不過就觀察C哥既身形及速度,已經知道係長跑高手一名,而可以同C哥一齊跑,L小姐水準自然有番咁上下。

不過,大約兩個月之後,就冇再見到L小姐及C哥既踪影。估計大概因為大家練習時間或頻率改咗,而且亦係好平常既事,亦冇需要八卦去諗有關原因啦。

今朝完成練習後,剛巧喺運動場遇到一樣完成練習既L小姐及C哥。L小姐為人隨和,主動與肥龍及好友H打招呼及交談。原來,L小姐之前之所以突然失去踪影,主要係因為一次練習時受傷,而且情況都幾嚴重。期間休息、治療一段漫長時間,而L小姐亦透露當時已經有退出2009年渣打馬拉松既準備。後來喺情況好轉及穩定後,經C哥既鼓勵及陪同下,L小姐慢慢開始恢復練習。

最後,L小姐以約四小時完成2009年渣打馬拉松。

L小姐可以完全康復並可以完成渣打馬拉松,當然可喜可賀。

不過,C哥果份無私及成人之美既行為,更令肥龍覺得更值得尊嚴。一個人憑能力知識而成功,當然值得欣賞。而用自己既能力知識令他人成功,更值得欣賞。

更不可不提,C哥仲有做渣打馬拉松義工,負責指示參加者正確路線及提供即時協助(肥龍當時路過時仲有同C哥打招呼添~)。可能有人覺得好簡單,不過其實C哥要由果朝四點企到十一點,仲可能要日曬雨淋架!另外,作為一個跑手,要犧牲參加大賽(如渣打馬拉松)既機會,真係一啲都唔容易囉。

而肥龍喺跑步路上,亦想多謝好友H及好友G。肥龍因為要準備東京馬拉松,喺渣打半馬後,短暫休息一陣就已經重返練習既軌道上。而好友H及好友G之後其實都係冇比賽,不過都主動提出可以協助肥龍練習。而此期間,肥龍的確得到好友H及好友G既支持,令練習及準備更加有動力,時間及狀態好快已經回復準備渣打半馬時時既狀態。

而好友H及好友G期間亦提供唔少跑步及體能上既意見,令肥龍獲益不少。

4 則留言:

Juicy Runners 說...

感恩~!

T。T

s-pig 說...

hahaha...
咁完左東京馬拉松,要快d請人地食飯啦...

good luck in Tokyo!!

英倫肥龍 說...

on dog,

係呀,跑步路上,真係有好多故事!

s-pig,

一定啦~呢份心意心領都唔夠既...

Bacakara 說...

有伴一同練習,是幸福的事.....

跑左咁多年,都係一個人上路....有點灰...唉!