1.3.09

回 michael (二): 有關跑步書籍、雜誌及報章 專欄

續上一次michael問有關跑步書籍.

隨著馬拉松/跑步運動愈來愈普及及專門化,相關既書籍、雜誌及報章 專欄亦因應而生.而且題材由最初主要報導賽事成績及運動時注意事項(例如熱身運動,運動耗損/受傷等)等硬資訊,漸漸到後來多元化,甚至由唔同年紀,唔同跑齡既跑手講述到各自跑步經歷及故事,令讀者以另一角度去認識馬拉松/跑步.

當中,又夾雜著有唔少充滿啟發性及有血有肉既故事.

其實,喺呢個資訊咁發達既年代,要搵有關資訊(特別係硬資訊)絕對唔難.不過,如果要介紹,就自然會係以下幾本/幾樣(當然仲有好多...):


書籍

關於跑步,我說的其實是.../ What I talk about when I talk about running】- 村上春樹 (中英版我都有。不過只睇咗英文版,好睇!中文版朋友送既,不過入面啲相好正。諗住遲啲去日本果程機時睇~)
It's not about the bike】- Lance Armstrong
從減肥到馬拉松】- 馮兩努
跑步聖經/ Running & Being】- George Sheehan (簡體字版,而且有Audio版,可以一路跑一路聽!)
Trailwalker】- 蔡東豪

雜誌

Runner's World (有US版及UK版. 好全面,而且有網上版)
Hong Kong Runner (中英對照)
SportSoho 運動版圖 (只睇過創刊. 不過特別係專訪,幾好睇~)

報章 專欄

明報 - Runner專欄(逢星期六刊出. 除咗人物專訪,仲有Keyman專欄及其他有關跑步知識及健康資訊)

網頁

香港業餘田徑總會(比賽資料及消息)
hkrunners
香港長跑網討論區

另外,如果有咩好介紹,都不妨出聲吖~

3 則留言:

晴文 說...

有時以另一個身份,經歷另一個世界,自有一番風光。

Chong Hiu-yeung (莊曉陽) 說...

忽然路過,打聲招呼!

我在《茶杯》雜誌,每月都有一個專欄,寫海外馬拉松,偶爾寫毅行者,已寫了近一年。

有空可以上我blog賜教:somewhereintheplanet.blogspot.com

Chong Hiu-yeung (莊曉陽) 說...

對不起,還有一句。我正在寫書,講歐洲及摩洛哥馬拉松,希望月底前埋稿,年中出,希望不會令讀者失望,也讓大家學到一點東西,有多一點food for thought。