5.11.06

馬達拉斯

因為"施丹頭槌"事件,令原本名不經傳既馬達拉斯為人所認識.

肥龍再提起馬達拉斯當然唔係仲想講呢件"Out爆"既事,只係上星期一場意甲(意大利足球聯賽:國際米蘭對AC米蘭)背後一段逸事令我再對呢位仁兄再感興趣. 事源本身係國際米蘭球員既馬達拉斯既兒子竟然係對家AC米蘭既擁躉,所以喺呢場波上佢兩位既立場係對立既. 於是馬達拉斯就同兒子打賭呢場波國際米蘭一定嬴,而且馬達拉斯仲話自已一定有波入! 結果係點? 唔到你唔服,真係得咗!而喺比賽中,馬達拉斯因為入波後拉高波衫展示內衣所寫既字句慶祝(大意係祝兒子生日快樂!),結果俾球證出示黃牌,兩黃變一紅,出場! (註:根據現有球例對球員入波後既慶祝動作指引,球員入波後唔準拉高/除波衫、走埋球迷裏慶祝,否則一律黃牌)

原來除咗茅柴之外,馬達拉斯亦有温情既一面.其實肥龍一直以來都鍾情於一啲天使魔鬼既"有個性"球員,作用就如以前籃球裡公牛隊既洛文一樣,有呢啲所謂既"壞孩子",大家先會覺得/感受到球賽裡激情,亦因為佢地令球賽內容變得豐富.相反,唔係既話,大家都未必覺得個別球員既品格高尚. 况且,既然能夠成為職業球員,技術及體能自然有番咁上吓啦.

另外,呢件事亦顯示現有球例既無稽. 真係好攪笑, 入波理應係球賽裡面既目標同高潮所在,亦係所有目光同榮耀集一身既時刻,喺唔傷害或侮辱任何人既情況下,肥龍覺得任何方式既慶祝動作都應該可以理解同值得共享既.如果唔係情况就好似你喺會考9A,升職加薪或簽到大客/大單後叫你唔好慶祝一樣咁白痴!唔通等踢完成場波返番入更衣室自己靜靜雞做咩.仲有就真係唔明,究竟不同既慶祝方法比一啲不君子行為/職業犯規/粗暴踢人犯規,邊樣更值得受到警告呢?

唉~~可惜白禮達(國際足協主席)唔係咁諗,仲有唔識睇中文!

入球精華: http://www.youtube.com/watch?v=3wfPpkPyQqc

沒有留言: