30.11.06

不亦樂乎

肥龍剛啱從樓上樓下既朋友A家既聚會回來.

有時一大班人吹水就係咁過癮同暢快.話題包羅萬有,總之就講之不盡. 如果聽日唔係要返工,今晚隨時傾通宵.

首先從毅行者既過程,知道CPS隊如何以三十多小時完成整段麥徑. 而練習期間時既趣事(灣仔峽,淺水灣7-11 叮野食等), 以及當日途中所見所聞, 如飲薑茶,上山時賣老抽, 飲西湯等. 真係好想明年同大家一齊參加, 甚至仲有A. B隊添!

另又有講到做陪審團既過程, 悟出打官司係有錢人既福利外, 同無論如何都唔好犯事, 就算有都千祈唔好被人捉到, 否則你一生所餘既光陰就將會落入(可能好求其既)陪審團既結論中.

跟住再講就有做Focus group 及街頭問卷調查既攻略. 最好就乜都唔駛講同答, 只係俾少少意見, 或者係啱啱夠人, 收番幾舊水就走人.

仲有........等等...

期間無盡歡笑, 談得不亦樂乎.

最後, 希望我地說話既聲浪及笑聲, 冇嘈住A 嫂及晴晴瞓覺啦! 如果唔係就sorry 哂, 下次或者就由肥龍做東啦喂!

4 則留言:

Unknown 說...

A嫂埋頭在房繼續工作,大家走晒都唔知;A女變左隻豬,乜都聽唔到。

如果聽日放假,真係可以繼續傾。

英倫肥龍 說...

A嫂咁夜仲做野?

辛苦啦....佢唔係唔舒服嗎?

打攪哂啦....

Gary Cheung 說...

guys, how about my place.

英倫肥龍 說...

Gary,

sure la ;-)