14.11.06

一派胡言

尋日考評局定出三招防手機出貓:(一)試場內須關機; (二)提早走留試卷; 及(三)資料不註來源.考生若不遵從首兩項規定,會被當成作弊,有可能取消所有科目或應考科目成績。

青年團體代表批評罰則過於嚴苛,增加考生壓力,而且隨時成為考試"陷阱". 並謂考生有時太過緊張,可能唔記得,如果因為咁樣俾人取消所有科目,非常殘忍.

聽後覺得呢位代表簡直一派胡言.

依家講緊考試出貓,出貓已經係錯,試問如果考生冇心做(出貓),又關乜野事? 情况等如講禁煙區條例一樣,如果閣下非煙民,真係諗唔出被罰既可能. 肥龍想問各位考生帶手機入試場既意義同作用何在? 而果位代表有冇諗過十年前或更早時,無手機年代時啲人係點樣考試.肥龍就覺得入試場前考生更應該留意有冇帶准考證同文具仲實際啦.

另外有人(包括考評局)話因為考慮到「人道問題」,包括家人可能需要緊急聯絡考生、考生考完試後需向家人報平安等,所以准許考生攜帶手機進場.除咗有急事外,肥龍就覺得好反智. 其實依家好多年青人都係MSN, ICQ, SMS國民,基本上放學後番到屋企都係對住部手機、電腦多過對父母,兩代既溝通亦已有障礙.另外,考完試後需向家人報平安,咁同學平日放學或去完街又有冇咁做呢? 而做父母既,平時因為工作忙未必有時間為子女學業着緊,反而到考試時就大為緊張,又代表咩呢? 呢啲人道問題,究竟有幾多人真係會咁做,肥龍就好有保留,木宰羊.

整件事令肥龍覺得大家(包括社會)過於保護年青人.如果因為呢三招都可以增加考生壓力,咁不如喺考試季節每位考生專車接送到試場,並為考生準備一切所需物品,考生要做既就只係答試卷,好未? 相反,如果咁都克服唔到,以後讀預科、大學考試及出黎社會做野趕死線(DEADLINE)時點呀? 呢種現象,無怪點解咁多人成日講"一蟹不如一蟹"、"無記性"或"唔捱得"之類等說話.

最後,雖謂"求學不是求分數",但畢竟係考試,應該認真看待啦.

沒有留言: