16.5.09

One summer's day

實在好怕放低咗又要重新練習既感覺,自從去年夏天開始起,就算未有比賽既日子,都一直保持練習去保持狀態.

又或者,跑步已經成為生活上既習慣,唔跑唔舒服.而且因為持續去跑步關係,身體及各方面都比以前健康及有規律,實在意想不到.

上一篇提到既超級馬拉松人DEAN JARNAZES,有人問佢,跑步時,最享受既究竟係「咩野」呢?佢老哥竟然答係「痛楚」!

就算肥龍鍾意捱,斷估都未會有此位老哥咁瘋狂,將痛楚睇成享受~!如果真係講跑步時最享受既地方,肥龍就肯定會話係中途及完成後出一身汗既感覺.

而且特別係喺夏天,有時都唔知咩事,肥龍總係專揀啲酷熱天氣警報既日子,穿上跑鞋,向著離家冇幾遠既淺水灣跑呀跑(係咪好痴線呢~)!天氣雖熱,但當見到藍天無雲又旁邊一片大海時,真係跑緊咩都唔記得哂啦!

炎熱既夏天,有時覺得特別寧靜,靜到可以聽到風聲、船既摩打聲、鳥既叫聲、海既浪聲...仲有自己既呼吸聲及腳步聲!

呢種感覺....嗯,真係好爽!

今年夏天只係啱啱開始,肥龍已經急不及待,想搵次跑到淺水灣沙灘,然後剝哂衫褲剝哂鞋(well....仲有泳褲),跳落海去游水囉!Hohoho~



距離比賽季節尚有大半年時間,除咗保持一星期練習三課,跑步有時都要講下輕鬆,講下新鮮感既...最近因為搬家關係,令之前既練習亦因而有所改變.

而最近就搵咗兩條新路線,希望將來可以多利用及練習!


Length: Approx. 7.5km
Finish time: 37 min 54 seconds


Length: Approx. 6.5km
Finish time: 33 min 45 seconds

5 則留言:

Juicy Runners 說...

>>然後剝哂衫褲剝哂鞋...

Ho Ho Ho~!

(你都知我實係......)

Samsara 說...

教練放人飛機呀!

無陰公呀!!

好慘呀!!

無良呀!!!

(S結果自己跑,今次肯定係腳跟落地,小腿勁攰,腳皮底抽筋,最後果100米平路仲要提唔高腳差d仆在條橋度....依d,係咪就係enjoy the pain呢?)

Juicy Runners 說...

(still suffering from knees error...)

S, are u... blaming?

英倫肥龍 說...

on dog,

HO HO HO~

Samsara,

no show真係逼不得已又無奈呀!真係一百個唔好意思呀~唔怕同你講,我尋日朝早先跑完7km,晏晝再同大隻佬兄弟(去做咗一個鐘頭gym,做完真係成身散哂囉!

小腿勁攰,抽筋?點解呀?對上一次係星期四跑?

Samsara 說...

啊!你為左大隻佬而放我飛機!!!

我為左大隻佬就話姐,你.........

我上次跑已經係星期三啦,休息一定夠。

我係因為跑姿改左,腳跟一落地,小腿就感受到好solid既壓力,我依人都未用過既muscle突然要承受全身重量,當然會嗌救命啦。

今次跑完knee完全無事。