28.5.09

我的練習記錄: SPEEDWORK 啟動!

近日天氣非常唔穩定(唔到你唔信,真係次次約好時間先黎落雨,好難觸摸~不過練習點會咁易就受影響呢?),而原定練習場地(香港仔運動場)正進行跑道維修,只好轉場到健身室,開始進行INTERVAL 練習。

原本目標時間為每次每圈(四百米)時間為兩分鐘七秒,即每公里五分鐘十六秒,並跑共六次。跑機當然唔可以跟實質路面練習比較,索性為自己定下更進取既時間,就用每公里四分鐘四十五秒去跑,等遲啲天氣穩定返時到路面有更好既基礎再去練習啦!

由上星期開始到今日(五月二十八日),一共練習咗三次。由第一次(只能完成首五段,第六段唔可以喺指定時間完成),到今日已經可以完成全部六段練習。而且身體回饋既訊息都好正面,感覺到...應該仲可以再跑快/長少少。不過其實呢兩樣(再快/長)暫時黎講都係次要,都係專心啲,集中先令身體習慣目前目標時間(每公里四分鐘四十五秒),再逐步去提升啦!

另外既然身處健身室,當然唔會缺少針對性既肌肉鍛鍊。依家既安排係,先做約二十五分鐘既器械練習(約6至7組),然後進行上面所講既interval練習(約五十分鐘),再做另一輪亦係最後二十五分鐘既器械練習。

除咗希望有關肌肉可以更強壯及有力,更希望可以藉運動量增加同時,可以收減磅之效。

目標(PB)係:
10KM: 48 mins
半馬: 1 hr 45 mins
全馬:3 hr 45 mins

至於體重,目標就係兩個月內可以減到五磅左右,然後再作打算。

9 則留言:

Samsara 說...

3個月先減5磅??

既係,一個禮拜減唔夠半磅?

Well,以S既目測......依個PB可以aggressive d既............

C.M. 說...

哦,或者所謂既“肥”龍可以減既空間唔多呢~

英倫肥龍 說...

samsara,

我都係睇住BMI做人架咋~而且我係話兩個月減五磅呀。。。除咗運動,都真係要認真注意飲食呀!

C.M.,

空間?.....大把啦....

淨係"臉豬登"都幾好肉架~

(有人唔捨得啲美食囉!)

佐治男孩 說...

By the way,我以前都住南區(華富)!很懷念以前在黃竹坑球場踢球的曰子!

英倫肥龍 說...

佐治男孩,


多謝到訪!原來你都係南區人. 我都有到黃竹坑球場踢球既曰子,或者大家碰過面都唔出奇呀~

我有到過你既BLOG,你既練習及時間真係好厲害,而且好有系統,加油呀!HAPPY RUNNING!

佐治男孩 說...

很高興在綱上認識你,歡迎你常到我的blog觀看,大家一齊努力,一齊分享心德!

Alfred Kwok 說...

Hi Fat Dragon,

Not bad and keep on the interval training.

My friend who live in Southern District always in business trip and just called him and he is in Beijing today and will be back by Friday. I will chase the Souther District Runng Club information for you. Please wait.

My right leg is probably having the minor injury and perhaps I need to stop the interval training tomorrow.

Rgds
Alfred Kwok

英倫肥龍 說...

George,

一定!更希望從你那裡認識到有系統既訓練及準備。

不過你係好有恆心,每早都作練習,值得學習!

Alfred,

有關南區長跑會既資料,有時間你先傳俾我啦,唔急架~真係唔該哂呀!

係呀,如果有傷(就算輕微傷勢)最好先休息一下,兼了解下受傷原因。長跑長有呀!

我今晚放工就去咗做GYM,(因為身體狀態只係一般,又聽晚仲會去練習,約8.5km左右),做完就用4.5min/km跑咗4km。

市場維京人 說...

其實玩室內練習都唔錯。而家天氣咁鬼熱,真係好需要喺室內跑。