3.10.07

少食滋味

本來喺香港來來去去只係識嗌叫開果幾種意粉, 去到呢邊仲有新鮮做既, 實在花多眼亂, 又目不暇給. 而且可能因為心情輕鬆, 個腦完全慢幾拍(或者無運作), 食完好快又唔記得咗叫咩名(?!). 不過當再見番個menu, 記憶又再番哂黎.

呢度食野有樣好, 當然食物價錢有平有貴(用呢邊生活水平計), 但水準就普遍好好, 而且用料新鮮(包括意粉). 有時就係諗, 要弄一道好食及有營養既食物, 食物本身新鮮係少不了, 再加上合時飲食, 就更加好.
餐前麵包一般比較硬及味淡, 不過加咗醋及oliver油後又好味番唔少. Florentine Steak又比想像中更大, 三個人食都不為過. 食飽後到街上食番杯雪糕做甜品, 然後飲多埋杯Cappuccino或者latte, 又冷又熱, 滋味在心頭!

有日就肥龍走咗去逛菜欄, 見周圍有芝士呀, 火腿呀, 各色各樣大小既菌類, 乾製既食物呀, 行一兩個鐘一啲都唔覺悶呀. 不過雖然肥龍鍾意食意大利餐, 但要由朝食到晚, 食足四日, 每日三餐, 今次可算係第一趟.

事後證實就算幾好食又好, 幾為食都好, 好野, 都應該係少食多滋味.

呢邊係邊度? 意大利佛羅倫斯.


14 則留言:

xiao zhu 說...

細個時候阿媽都成日教,少食多滋味,多食壞肚皮,係好啱架。

C.M. 說...

O!! Firenze!

Old Cake 說...

These photos are so beautiful! ^_^ I love pasta as well. Need to get to that place and have a taste of the real spaghetti someday.
BTW, have you gained any weight? hehe

匿名 說...

龍兄: 今次用咩機? 去旅行想RELAX, 但部DSLR又重又大部...

英倫肥龍 說...

燒豬,

^^ 係固喎.

英倫肥龍 說...

C.M. 兄,

O, Mama Mia~~~

英倫肥龍 說...

Old cake,

如果我話無, 你會唔會信呢? (不過連我自己都唔信呀! ^^)

另外美國有唔少意大利人, 應該都有機會試到(真)意大利菜. :-)

英倫肥龍 說...

On-dog兄,

你真醒, 講咗我出發之既問題. 不過最後決定旅行想RELAX, 要輕便.就用IXUS 850IS, 最多用基本既手動Mode加panorama 設定去影啦.

(其實同行有人攜帶部400D, 如果想影可以攞佢黎補幾張呀)

匿名 說...

I see...

小弟就快去北京玩, 但部NIKON COOLPIX 5200有點問題, 大白天影像一定爆Q哂! 但拿部400D行足幾日...(諗起都...)

英倫肥龍 說...

On-dog兄,

爆Q哂? 點解呀?

其實如果只係帶部400D加支普通鏡都可以, 不過真係輕便為首要啦, 否則...

匿名 說...

Unknown...

可能個光圈/Sensor有問題, 收細唔到, 下下都over-exposure. 所以影夜景就好咁.

Old Cake 說...

肥龍兄,
小弟可唔可以請教一個問題? OC都有部IXUS 850IS. 我覺得部机影Indoor 相時D noise 好勁. (用Flash都一樣) 唔知你部又係唔係咁呢? 定係小弟唔識用部机?

英倫肥龍 說...

Old Cake,

你指背景? 如果Indoor 相時D noise 好勁, 咁你有無試唔同ISO及 Manual mode呀? 會唔會情況一樣? 定係你揀既對焦方法唔同呢? 你或者可以試一試.

Old Cake 說...

肥龍兄,
The ISO has been set to Auto...I think that may be the cause of the problem. I will try the manual mode as well.
Thanks for the trip! :D