27.10.07

報名季節

唔記得起係之前喺電台節目聽到定係喺毅行者本書度睇到, 毅行者呢個活動, 雖然本質及形式上只係一項運動, 不過背後卻愈來愈有一股宗教似既魔力, 令參與過既人, 一直非常投入, 樂此不疲咁一年一年咁落去.

肥龍又覺得, 其實參與過香港馬拉松, 情況亦差不多.

而如果大家身邊有朋友同事曾經參加過其中一項活動既話, 最近, 唔難會聽到以下對話:

如果對方已經參加過

「你整咗未(報名)? 」

「你邊年開始(玩/跑)架? 」

「你第幾年參加呀? 我呢…..」

「咦你最快跑咩時間呀? 」

「咁你諗住跑咩時間? 」

「點解唔試吓跑半馬或全馬呀? 唔掂? 唔會架! 你只要平日肯練習下, 三個鐘 (半馬)/ 五個鐘 (全馬)應該得架! 」

「不如試吓跑半馬/ 全馬啦! 」

如果對方未參加過

「好好玩架, 試吓啦! 如果第一次跑咪先試吓十公里囉…. 掂哩!」

「好多人一齊跑, 好好feel咋!」

「大約一個鐘左右, 唔會好難架咋!」

「嗱, 件衫好靚架!」

****************

就係咁, 每年一到呢個報名季節, 大家可能成日見到一個或一班本來唔係義工既義工, 鬼咁正能量咁, 不斷咁叫身邊既人(快啲)參加, 又鼓勵一齊去練習.

又當報名既時間開始, 喺街上喺運動場上, 見到愈來愈多為準備比賽既練習者.

快, 跑, 跑, 跑!

3 則留言:

匿名 說...

哈哈...

我都係咁!

野蠻郡主 說...

我就跑唔郁喇!身邊都會朋友參加毅行者,渣打就反而少喎!或者我識既人有限啦!哈哈哈!

英倫肥龍 說...

on dog兄,

我仲做緊...哈哈!