22.10.07

字裡自己

可能又係庸人自擾既話題. 不過自上個星期睇完某戲至今, 對戲入面其中一段一直徘徊喺腦海中, 咁無無聊聊又可以繼續諗吓.

其實, 大家有幾多人真係完全認識、了解自己呢? 咁大家又係用咩渠道及方法去認知自己呢? 有唔少扑主(博客)喺寫自己既扑時, 或多或少會喺簡介或自我介紹入面加幾句, 希望令到訪既各方朋友可以知道自己既說話, 嗜好, 喜愛既事物. 不過各方朋友睇完個扑後, 又係咪真係接收到呢啲訊息或者會有相同評論, 就唔係咁清楚咧.

另外讀書時大家又會俾自己本紀念冊啲老友呀, 同學呀, 心儀對象呀去寫呀寫. 咁之後細心閱讀, 從文字中, 先知道喺對方心目中, 原來自己係咁個喎! 之後又再睇, 可能仲發現一啲連自己都唔為意既口頭嬋呀, 小動作呀, 仲有處事手法, 更加唔知道原來當年某日自己既行為或說話如何令對方留下(深刻)印象呢!

又有時, 打掃屋企搬屋時, 總會無意搵到其他人寫俾自己既書信或memo, 咁下意識咁, 又會坐定定睇番一陣先. 不過, 又原來, 喺閱讀對方寫俾自己既留言時, 不論係好話定係逆言, 從他人既文字去認識自己, 真係好好feel同滋味在心頭, 又會令人突然諗起呢個他/ 她.

而且, 咁睇, 又不失為一個自省既機會.

7 則留言:

野蠻郡主 說...

咁你得閒寮返幾封信俾我…等你再老d既時候我再俾返你睇啦!~~

s-pig 說...

好耐都冇上過水面啦...我又返黎啦...

其實我係一個好在意其他人對自己睇法既人,所以,如果有人同我講,我覺得你點點點,咁咁咁...我又真係會返去係咁諗爆頭...呀...其實我係咪真係咁架呢?點解我會咁咁咁呢?其實我咁做既理由係咩咩咩呢?...

但係人越大,我越發覺自己唔係單純得一面,應該話,唔會,唔可以只得一面...撞過太多次板啦...呢樣野,要努力再做好d...不過係後話

老細話我唔夠自信;
同事話我太串;
朋友話我太天真;
喜歡的人話我小女人;
blog友梗係話我行蹤飄忽啦
等等...

大多數時候,人地既說話,我都覺得係金石良言,唔係都唔會係咁諗啦...但係,其實佢地每個人講嘅,都可能係佢地認識既我,我眾多「個性」之中既其中一個我;但係又可能只係我project係佢地面前,我想佢地睇到既我黎架咋...

呢d睇法,可能好啱,但又可能未必係最真實既我,又或者只係reflect我自己project既映像,咁,又有冇需要去用人地既睇法,去evaluate自己呢?會唔會,最終,都係應該問自己,想點去對待一d人,一d事呢?對住其他人,可以講大話,對住自己,點都呃唔到自己架,係咪? afterall,應該都要靠自己既感覺去做人架,係咪?聽人地講,不如聽自己個心講啦,係咪?

sorry呀,龍哥,其實黎個comment,同你一樣,真係自省rather than comment,你寫既,有詩意多好多...

英倫肥龍 說...

野蠻郡主,

好! 等我寮返幾封信俾你先呀~~ ^^

英倫肥龍 說...

s-pig,

係啦, 你去咗邊庶潛水呀? 自省好comment又好, 多啲上黎咧!^^

就你所寫, 都覺得你應該係一個好在意其他人對自己睇法既人. 不過我只識講, 其實我同你都一樣, 只不過可能真係年紀大咗, 有時對人地既說話/文字識得阿Q咁避重就輕去帶過啫...做人係咁架啦, 咪由得佢囉!

不過又講番, 好多時, 可能直到你睇到對方寫俾自己既文字時, 先知道對方既觀察力如何貼切, 又可能似面鏡咁, 睇到可能連自己亦唔察覺到既一面.

s-pig 說...

我好努力咁自我調整呀...不過唔多成功呀...

其實你係咪有d sweet sweet 野想share俾大家知呀? hehehe

野蠻郡主 說...

你係先好講…咁我地就會好似小學個時咁玩寫信…個時同d同學,日日見都仲可以日日寫信…

英倫肥龍 說...

s-pig,

都算sweet架, 不過唔係講我自己, 係講戲入面男女主角咋...^^

我只係借題發揮呀...