12.10.07

桌球枱上

睇開黑柴, 諗番起打「士轆架」.

讀書果陣時體育世界開始引入英式桌球, 而好多桌球既知識同規則, 都係喺節目裡面學番黎. 另外喺節目入面,肥龍開始認識同知道當時既世界冠軍就係戴維斯, 仲有白旋風韋德,後來仲有眼鏡好似上下調轉戴既泰萊. 無幾耐之後又有個靚仔既享特利.

肥龍鍾意韋德, 因為佢好鬼神經刀, 風格快、狠、 準. 一盤波, 隨手起Q兼起break, 一陣就打完. 勁起上黎好多球手根本唔係對手. 而且佢又係左撇子, 加埋長曲髮, 型!

讀中學放學後, 除咗鍾意蒲機鋪外, 有時就會跟啲村友仔去波樓打「士轆架」. 當然唔會只係打波, 有時除咗打牙骹戰外, 有時仲會打波鐘, 慶起上黎更會打波鐘加五毫子一度.

果陣, 喺球技進步以外, 最想擁有既就係一支私家Q. 攞住佢落波樓, 打開Q套拎支Q出黎果個畫面, 不知幻想過幾次.

不過最近已經好少睇, 之前搞既桌球錦標賽又因為有事唔得閒去睇. 依家只認識奧蘇李雲一個, 再加埋傳家俊咁. 咁啱奧蘇李雲又係神經刀一名, 不過更可以左右開弓, 更好似(唔肯定)擁有最短時間打147度(最高分)既記錄.



諗起好好玩, 有時間再去打.

5 則留言:

Old Cake 說...

乜你又鍾意打Snooker架? Jimmy White D波真係好睇. 我以前時常打Snooker打到屋企都唔返架. 哈哈

英倫肥龍 說...

叫做打過吓啦...依家就睇多囉.

做咩打到屋企都唔返? 你曳啦...嘿嘿!!

Unknown 說...

還有個中國神童丁俊輝。我近排都幾鍾意睇,尤其在大陸出trip時。

英倫肥龍 說...

aldous,

小丁其實都ok, 不過就可能性格關係, 好似平平穩穩少咗啲球味同星味, 咁站喺觀賞角度睇, 就差少少囉. ^^

xiao zhu 說...

我都好鍾意睇卓球,好鍾意聽球與球嘅撞擊聲,而且覺得打士碌架好有型。我都鍾意打,不過唔識,同埋從來都唔裝載係點計分嘅。

係呀,丁俊輝唔夠台型、冇星味。