29.10.07

背景聲音

最近同一個客戶食晏時, 公事以後, 傾開一啲瑣事. 客戶就話因為佢發現公司同事喺辦公時間掛住聽收音機或聽歌, 攪到影響工作時既集中力及專注力下降, 及怕影響其他同事, 所以最近就決定嚴禁喺辦公時間收聽電台或歌. 不過, 開始咗大約一個月左右, 情況無明顯變化前, 佢就已經發現同事故態復萌, 偷偷地又再繼續聽番. 呢件事, 令佢非常唔高興之餘兼覺得無同事辦法.

客戶非常無奈謂辦公時間唔準聽收音機或歌本來就已經係應該既, 只係開壞咗個頭, 俾同事聽慣咗先至攪成咁. 而且佢又覺得, 成件事既處理, 自己既出發點本想係希望同事可以集中啲及專注啲去做公事, 只不過係同事一律唔明白佢既用心及意思啫.

聽完, 肥龍當然非常明白客戶既苦心啦, 呢個情況, 肥龍都有諗過及發生. 但同時, 肥龍又有一個疑問: 其實因為聽歌而影響工作時既集中力及專注力呢個情況, 會唔會係客戶自己既假設, 又或者會唔會係佢反應過敏呢? 肥龍除咗下意識地點頭表示附和, 咁就好奇問客戶其實之前有無試過因為呢個原因令到有事件發生, 甚至令到公司有所損失呢. 咁客戶就話無, 只係佢就如上面所講佢希望呢個情況應該改善一下囉.

不過肥龍就講笑謂, 其實要留意睇吓同事聽咩囉. 如果係睇歌可能問題唔大, 但如果係聽財經台呀, 股票呀咁, 就真係要留意一下, 千祁唔好阻住人發達. 又可能客戶果份工只係part time黎既啫, 再嘈可能連做都唔做時, 到時佢仲麻煩.

不過好似呢類問題, 真係又好難有個結論. 講番肥龍自己, 其實, 好多時, 當肥龍留喺公司加班做野時, 都會好自然習慣開著收音機或者播吓歌, 一路聽一路做野, 可以輕輕鬆鬆咁去做, 覺得並無咩唔妥兼可以減減壓添. 反正如果聲量唔大而又唔影響其他人既前提下, 肥龍無咩太大意見及所謂囉. 但係如果係喺辦公時間呢...除非係勞工密集行業或有實際需要, 又同事操作主要係機械式而唔太大需要用腦的話, 尚且可以. 否則, 真係可免則免. 兼且真係仲要靠同事自己自律, 唔好過界. 但真係唔容易, 反面既例子就見唔少.

講到尾, 易放難收嘛.

1 則留言:

野蠻郡主 說...

我以前做過幾間公司,多數都係老闆係到聽,我地就聽得好細聲…另外有一間呢?d同事係designer,有d人話一定要聽收音機/歌先做到野,咁佢地每人一人一耳筒。不過呢…我就唔得喇!因為我好專心既…我一聽就掛住聽諗唔到野,如果我要做文件或者要思考入數既時候,我係唔會聽歌,反正,係公司都係做野要緊!