7.4.07

南柯一夢

今晚睇<向世界出發> 聽Gigi講佢對戀愛及失戀既睇法. 關於失戀, 大致意思佢謂當情已逝或當感情轉淡時, 被冷落既一方可以再做既其實不多. 發生過、經歷過既當然唔會咁易忘記, 但現實已成為歷史. 或就當發咗場夢去為自己開解.

相似既說話, 其實差不多一年前, 當朋友K (無奈地)接受離婚既決定時, 肥龍已經聽過一次.

最記得喺佢講完佢既決定後, 佢問咗一個明知肥龍都冇答案既問題:

「一覺醒來, 發現自己冇咗個家, 冇咗個老公, 冇咗青春, 冇咗積蓄...成件事好唔真實, 有似發咗場夢. 點解會咁既? 係咪真架? 」

當時肥龍並無回答, 只係繼續做聆聽者聽朋友K 既傾訴.

雖然,依家朋友K 既情況同心情已恢復不少, 但有時佢都同肥龍講其實佢都未習慣回復單身.

今晚偶然上Youtube 撞吓撞吓睇到呢位網中人既失戀宣言, 雖然素未謀面, 不過從畫面所見(肥龍無意冒犯), 肥龍亦能感受到果份沉痛及孤單.

Love Story Ending -My Heart is Broken, No!!-
Sorry for you guys...

有時千支針剌在心, 當局者迷, 旁人可做既著實唔多. 唉! 實在再寫唔落去... >_<

沒有留言: