19.4.07

老銷辛酸

每份工都有其難處、其辛酸史.

老銷既辛酸其實都冇乜特別, 唔係想講俾老細捽數、日曬雨淋、日夜奔走、受客户氣等等.

除咗無間的M, 最令肥龍感到無奈及憤慨既, 就係親眼睇住及見證住自己之前幾個星期/月/日所黎所付出既努力、心血、時間、腦汁去準備或培育既客户關係, 竟然可以俾另一個同事用短短既幾句說話或犯一個好低B 既誤失而毀於一旦, 真係無話好說.

有時, 負責項目既同事就係咁唔上心, 有時仲滿口理由, 一副話之你既嘴面. 跟往肥龍既內心就立刻尤如熱煱上既螞蟻, 搞到自己心掛掛又坐唔安唔安落, 好惨!

有時又掉轉諗, 究竟呢種心態係由於肥龍自己有問題吖(例如要求高) 定係唔信負責既同事既能力呢? 咁講真, 就真係兩樣都有少少架. 不過呢個感覺唔係靠直覺而係由多次既經驗所得.

另外, 有時又因為信哂同事或者偷懶望少眼, 「瀨」咗唔少野, 甚至中伏添.

呢啲情形, 如果最後可以同個客傾得掂數都仲好啲. 但如果真係因為咁而個客真係走咗, 都唔知應該怪邊個. 而且少一個就係少一個, 結果咪又要揾番另一個(新)客去填番條數吖. 不過生意、客户關係喎, 並唔係一朝一夕可以做得出黎既事, 但除咗做, 仲可以點呢?

唉, 老銷既辛酸, 係「靠人」呀!

沒有留言: