14.4.07

矛盾心情

尋日黑色星期五, 工作上雖然都尚算可以, 但心情呢就壞透, 而最後又滲咗些少矛盾.

本來肥龍都唔想黑口黑面兼責怪同事, 過正如肥龍喺會議中所講, 每件事肥龍一定會有本身意見同睇法,如果可以的話, 肥龍都盡量會俾同事自己去搞同處理,而肥龍只會從旁協助及提點. 不過今次肥龍真係對同事整件事既安排及分工非常唔滿意, 直接啲講句, 如果肥龍咁都話冇問題收貨的話, 除咗過唔到自己果關外, 之後一定會後悔.

點知先後悔既唔係件事唔收貨, 又唔係件事做唔好, 反而係肥龍「省」完同事既心情.

可能係性格上既缺憾 (雙魚座), 又或者肥龍係性情中人, 雖然主要同工作有關, 不論一對一或一對N, 好多時肥龍都盡量「避」免鬧或責怪同事. 無他既, 肥龍自己知自己事, 有時發起脾氣時, 真係咩都無情講, 仲要係有自己講就冇人講. 而且言語之間, 有時難免用字太過直接, 甚至乎「刻薄」. 有時諗, 換轉肥龍係聽果位, 可能都會覺得「礙耳」又或者想駁兩句咀.

另外, 有時都怕同事聽完唔順氣又或者覺得肥龍唔講理由, 索性劈砲唔撈. 而呢個一直係肥龍心中既炸彈, 所以心情真係如履薄冰, 有時要睇好火喉.

呢啲野, 肥龍既然寫得出黎, 又點會唔知呢? 只係有時作為夾心階層既肥龍, 無奈地要人格分裂, 工作時魔鬼(態度), 放工時天使(心情).

而且, 基本上現有班底都係一個一個咁請番黎, 真心果句肥龍真係花咗唔少時間、心機同機會去扶助佢地, 等佢地每個都可以獨立咁應付所負責既工作. 而且肥龍有時講笑話肥龍對佢地喺公司既前途果種着緊程度, 膽敢講句不下於同事自己.

試問喺咁既設定下, 肥龍又點忍心「省」同事呢? 最多就只係做到對事不對人, 講番心中果句咋. 過喺承愛工作上既壓力既同時, 肥龍仲要處理人格分裂底下既矛盾心情, 如果有時正能量下降或處於低水平時, 真係唔易過.

今次, 肥龍又為呢個情況心情忐忑咗一日. 不過今日見番啲同事, 一齊食晏吹吓水, 情況應該冇肥龍諗得咁壞, 咁心情咪好番啲囉!

算吧啦, 肥龍都係無得救架啦!

4 則留言:

Unknown 說...

算啦,你都唔係第一次講「省」同事,唔駛內咎,繼續「省」啦,性格冇得改架喇!你幾時見咸濕老會唔咸濕丫?

英倫肥龍 說...

哦.

C.M. 說...

Aldous所言甚是。

肥龍兄,繼續「省」啦!最緊要係佢知你係d唔記仇既人就得勒。o個d唔認識你,又鍾意亂估人地係乜乜人既人(好似小弟呢"亭"),就友得佢地喇,反正佢地好可能太小氣啦。

英倫肥龍 說...

Aldous, c.m.,

正如我講既然寫得出黎, 自己又點會唔知呢? 不過性格上既缺憾呢...真係冇得改既. 只可以話身處喺呢個工作位置, 身不由己吧.

而且我班同事又未致於太差, 只係積極感差啲, 有時得過且過. 而我又唔扺得頸, 咪「省」佢地囉...

雖然矛盾, 不過其實都會繼續「省」...工作上既我其實都幾黑白/愛恨分明架.