18.4.07

老銷宿命

尋日肥龍有機會同黎自台灣、廣東及深圳既同事碰面. 咁除咗做本來預定既工作外, 期間幾位負責老銷部份(包括肥龍在內)好自然咁走埋一齊吹吹水、消消氣, 兼且互相交換吓最近既公司動向.

而由呢啲話題又好自然咁拉去另一個長久討論但永遠冇結論既話題上, 就係公司好多事都以「有事鍾無豔,無事夏迎春」兩句話管理老銷. 呢兩句話既大意謂當條數靚、掂既時候, OPs (營運部門)就當老銷們如無物, 功勞盡攬. 相反, 到條數唔掂、唔夠新客、增長放緩時就入哂老銷們數.

結果老銷變成兩面是人. 一係閒死, 唔係就做死. 永遠得唔到應有既認同及尊重. 而且有時仲要俾OPs 既人話technical & product knowledge 唔夠, 又或者話老銷亂咁/ 輕易應承客户啲無理要求, 仲係 underquoted 添. 謂做死OPs喎...討論既結果, 往往就係齊聲一哭, 然後就再數呢樣果樣.

公說公有理, 婆說婆有理. 至於實情, 又係咪真係咁呢? 呢類討論同觀點, 雖然有份講, 但肥龍既唔認同, 內心更不以為然. 而且覺得好多都係因為「做果行厭果行」啫, 有咩野唔難唔駛做吖? 當吹水消氣就得, 無須太過認真啦.

至於肥龍點解做老銷? 原因好簡單, 除咗肥龍鍾意同人傾野講野及人工外, 最重要係無時無刻都係待人接物既歷練. 而且因為工作關係, 可以認識好多人(其中不乏大老板及高人), 間唔中睇吓人地公司運作偷吓師或者多嘴請教幾句, 都幾有用同直接架. 有啲客户識得耐咯, 甚至做埋朋友添. 雖然間中有起落, 但其實都幾享受及開心既.

而且sell 乜唔係最重要, 除咗明白客户既需要外, 最緊要係識得sell自己, 在內在外, 在公在私, 咪Good 囉!

沒有留言: