24.4.07

畫畫畫畫

一連四個「畫」字, 其實係想講肥龍自小就鍾意「畫」畫, 鍾意左「畫」右「畫」.

相比起右撇子, 雖然有好多人話左撇子既人對畫面既掌握比較强, 不過肥龍就半信半疑啦, 而且成日諗自己就係例外果位呀.

只係記得小時當肥媽去咗打麻雀時, 肥龍百無聊賴咁留喺屋企, 一張紙一張筆就可以畫足大半天. 不過肥龍唯一有度好就係唔會畫花屋企任何一幅牆, 所以肥媽都好樂意俾肥龍繼續畫落去.

冇受過正統訓練、無師自通既肥龍, 當然冇乜技巧可言. 極其量只係留於見乜畫乜, 又或者對住另一幅跟住畫既層面, 冇咩題材主題, 有時又畫啲不規則圖案. 而畫卡通人樣最難, 因為筆觸線條要精簡, 又要特出人物既特徵. 不過講真, 雖然唔可以話畫得好靚, 但都可以話見得吓人既.

喺中學時代,肥龍總係鍾意上堂發白日夢. 有時悶悶地, 就會當教科書係畫紙, 喺所有空白既地方畫公仔. 另外, 間中肥龍都會貪得意走去参加一啲校內比賽(例如海報設計), 托賴亦曾經得過獎 (如果冇記錯, 獎品曾經有$400蚊書卷), 都幾高與架.

後期由於其他書友仔推選, 肥龍有幸擔當及參與過學會及學生會既推廣工作(promotion), 而肥龍畫既野亦由「自娛」開始進入「俾人睇」既階段. 講真, 都有啲驚架, 怕做得唔好達唔到預期既效果. 後來, 肥龍更有幸為中學預科畢業班設計T恤及參與畢業刊內文插畫設計. 呢本畢業刊, 雖然粗糙及製作簡漏, 不過肥龍一直保存至今, 話哂都係「紀念 + 心血結晶」麻!

到後來入咗大學, 順理成章心思思又加人學會, 更成為Promotion Secretary, 負責學會既 O Camp 營刊, 海報、橫額既設計. 印象最深刻果次, 就係整咗張(當時覺得幾大!) 3呎x10呎既橫額, 由二樓吊落一樓, display俾啱啱步出Canteen 既校友睇. 記得當時反應幾好添!

大學畢業後, 斷估都冇乜機會去畫畫啦(唔計用黎追女仔啦^0^)... 點知有次俾一位同事發現肥龍本記事簿既公仔後, 竟然提議肥龍為當時既老細畫張生日咭慶祝. 唔係啩? 喺香港呢個商業環境下, 咁會唔會低B 咗啲呀? 而且肥龍又真係好耐冇畫野啦, 驚畫得唔好. 但唔知點解最後肥龍又好順攤應承喎... 結果就膽粗租畫咗第一張咭送俾老細既咭啦! 雖然唔知老細鍾唔鍾意個設計同公仔, 但係好彩佢都冇「掉」到啦! 哈哈!

另外, 肥龍一直想學graffiti, 不過有時先覺自己好似格格不入, 所以停留喺「諗」既階段...

沒有留言: