19.5.07

莫明奇妙

尋晚肥龍做東, 請同事食飯, 順便大家聯誼一下.

唔知係真係有代溝丫定係依家啲廿幾年青人大部份都係咁, 竟然成晚可以掛住自己打機就得.

席間都有啲同事搖頭歎息. 講真, 肥龍都見怪不怪, 因為發現就算係公司年飯呀, 同事喜宴呀, 佢地都係咁樣. 不過既然已經放咗工, relax吓都可以理解. 雖然肥龍都有打機, 不過真係唔會咁囉. 唔明.

最妙就係有位已婚同事話返到屋企都係咁, 兩公婆身處同一室, 但就各有各打機.

另有一位已婚同事就話老婆唔鍾意佢打機, 所以唔喺屋企啲話就搏命去打, 打到番屋企門口一刻方休.

雖然做野還做野, 私事咯, 得個知字就算. 但肥龍諗如果結咗婚既生活係咁, 真係唔知為乜囉.

另外如果以上既情況係代表一部份既人, 喺溝通方面及人際關係, 可以期望啲咩呢?

講番轉頭, 可能正如肥龍個朋友講,其實啲同事可能冇興趣食餐飯囉...下次可以慳番. ^^

2 則留言:

C.M. 說...

肥龍兄,請你唔好怪小弟,查實呢個情況,你之前係《俾面派對》都有所感受。

拿,當你代入相關角色,你就明白你班下屬點諗。

不過,知道佢地點諗之後,Team Building又好,剷佢地一鑊又好,你應該都有不少辦法。

祝你成功!

英倫肥龍 說...

c.m. 兄,

你講得啱, 多謝! 亦正係肥龍寫呢兩段既原因, 加以自省. 好似照鏡咁, 你點睇人, 人又點睇你啫.

team buidling 又好, farewell 某某又好, 迎新又好, 達標又好, 有時可能自己諗得太多, 又或者太過表面/ 理想化. 方法可能有好多種, 而且每人工作目標亦有不同, 反而花多啲時間同心思喺workplace 上可能成效仲顯著.

喺管理方面, 每日肥龍都在「學習」及「感受」. 都不為過.

反而c.m.兄, 如不嗇賜教, 肥龍必虛心學習.