19.5.07

校報風波

不吐不快.

bad taste 又好, 內容露骨又好, 不過如果話因為喺大學出版校報而惹上官非或將整件事情政治化又確實意料之外.

肥龍唔係贊同bad taste (講真,提及「人獸交」真係好差勁!), 不過同時又覺得大眾喺咪應該將成件事件交番俾由校方及同學們自己去解決會好啲呢.

方法、道理及好多野, 肥龍相信係愈辯愈明. 而好多野, 自有各自既平衡點.

同學們點解選呢個題材, 出版前定必心裏有數及理由.

不過...如果唔係為求出位而刻意離經叛道、嘩眾取寵, 導出與現有既道德所違背的題目及內容. 雖然敏感, 但亦唔至於要禁絕. 而整份校報內容, 亦不涉及人身攻擊及誹謗, 只係把為某個題材去討論, 奈何大眾只係著題材既道德與不道德?

反而肥龍諗社會係咪未有準備可以去討論呢類題材? 道德啦, 學生心智啦, 社會接受程度啦, 性別因素啦...

但如果係因為提出題材時已經自我審查及過濾, 肥龍相信往後見到及社會獲得既只會係一式一樣既大學產品.

再老套啲講, 係咪唔播唔講唔寫唔提就等如呢啲題材喺地球上從來唔存在呢? 另外, 如果要攝取有關呢的題材既資訊, 校報係咪唯一途徑? 正如性工作者, 係咪唔講就唔會喺社會上出現? 而大眾又唔知佢既存在呢?

唉...都唔知搞乜鬼...

沒有留言: