21.5.07

心情亂了

記得以前睇過有本書講, 謂頭髮亂了, 可以用髮夾將頭髮再固定.

咁心情亂了, 可以用咩呢?

18 則留言:

Gavin 說...

龍哥:

靜思可能幫到你喎.

長期cdrom 上

英倫肥龍 說...

gavin,

多謝關心.亦多謝長期到訪蔽扑.

靜思...都有架. 不過今次有難度.

心情係無奈,憤怒加上無能為力.

Gavin 說...

其實我覺得,多數既bad mood , 都係因為[無能為力]。

您覺得係唔係?

唉, 我地既能力有時真係好有限, 又唔係一時三刻可以加強到, 咁咪唯有睇開d? 同埋[盡力]就算?

龍哥您既無奈同憤怒會唔會都係因為[無能為力]或者[有心無力]呢?

英倫肥龍 說...

Gavin,

正好相反.

肥龍既無奈, 來自對外圍環境既起伏及局限, 而且有好多情況, 當發現某些事既潛力, 希望發展時, 竟又未得到應有的配合及支持, 結果白白看着機會溜走.

更甚是有好些事情, 一方面每日受盡壓力及催促. 但當花了功夫及力氣, 開始見到出路及結果時, 又因為各種原因, 被迫放棄. 而當初給予肥龍壓力既人又無動於衷, 甚至只著眼於短暫利益, 而欠缺推動長遠發展及開發既決心, 建議把之前得到的成果拱手相讓, 難免甚為憤怒.

對以上種種, 實在令肥龍感到無能為力.本來所做的, 都是針對問題所在去改善, 去爭取.肥龍相信只要朝著現有的方向去走, 踏實解決問題及障礙, 自然會見到成果既一天.

但現實中, 卻不容肥龍去想及去做. 又或者肥龍能力所限, 就不是適當人選, 盼另有高人去做.

xiao zhu 說...

心情亂了? 吹水囉! =P

英倫肥龍 說...

燒豬,

好呀! 一齊吹水.

好無朱古力先?

xiao zhu 說...

哈哈,好呀,冇問題!^_

Gavin 說...

建議把之前得到的成果拱手相讓

-有沒有搞x錯!? 咁都有!

正如小豬所言( 您幾時燒左佢...XD), 傾下計做個朋友。

小燒豬: 多謝您係果邊既關心,反而係可能近來空閒太多,沈澱落黎既思惟更見失落.哈, 由妳果邊傾到黎呢邊。

Gavin 說...

呢度似乎係小燒豬至開心果位, 放d請食朱古力! NOIR 果隻

英倫肥龍 說...

燒豬,

多謝哂,不過....朱古力放咗喺邊先? ^^

要唔要杯Espresso呢? 聽日放假, 無咩mood做野. 不如歎番杯呢.

不過放假後HQ有大爺黎光臨, 公司其他同事正在洗太平地.

英倫肥龍 說...

gavin,

一齊啦...

xiao zhu 說...

Gavin, 咁你既然得閒就快啲出翻啲新 post 喇,得閒搞吓佢,搞翻勻咪唔會沉澱囉。

我係一早就畀渣爺燒左架嘞,嗚嗚。跟住CK又唔執輸,燒埋一份!之後鐵鎚都唔放過我呀。不過講真,都幾過癮呀,燒豬!!

其實我呢排都唔係好開心架,不過我有個毛病,就係見到人哋唔開心,就會唔記得自己果啲架喇,硬係鍾意多管閒事咁囉。你冇睇見我"做架輛" 果篇咩?

xiao zhu 說...

喂,肥龍,你見唔到咩,啲朱古力喺度呀,你梗係頭髮遮左眼呀,駛唔駛借個髮夾畀你呀。

唏,我淨係飲港式奶茶咋喎,有冇呀?

咩叫做洗太平地呀?

呀,Gavin,我唔係好食朱古力,不過最近發覺 Royce 都唔錯! ^O^

英倫肥龍 說...

燒豬,

原來眼細都睇過龍.

港式奶茶? 好, 你等我叫問同事借隻絲襪先呀...仲要等等水滾呀...

咩叫做洗太平地? 咪好似太平紳士巡倉咁.

務求一切有問題既野, 礙眼既人及物可以喺公司短暫消息.

而負責既同事及老細就好似"衛生幫"咁四圍巡查, 檢舉違規(例如成枱玩具figures, 咭蒂猫呀, poster)既同事咁樣.

到HQ大爺走咗咯, 咪回復原狀. ^^

英倫肥龍 說...

((不過我有個毛病,就係見到人哋唔開心,就會唔記得自己果啲架喇))

燒豬, 有時間咪黎吹吓水啦.

英倫肥龍 說...

務求一切有問題既野, 礙眼既人及物可以喺公司短暫消(失).

xiao zhu 說...

我黎左囉喎,水滾未呀? 定係你都喺度洗緊地呀?

英倫肥龍 說...

得啦, 請坐. 水滾茶靚呀.

我洗完地啦, 洗緊碗呀依家. ^^