6.9.07

應徵的你

呢個"你", 其實係一個"他".

聽過遇過見過呢個情況唔少次.

忍唔住想問一聲. 既然唔諗住黎見, 又或者心大心細未決定, 做咩要應承今日下晝個面試呢?

而且就算最後決定唔黎, 點都好, 你可以隨便搵個理由, 打個電話黎通知聲, 我無所謂兼起碼我唔駛繼續等. 但就唔係好似依家咁, 我同事打電話俾你你都唔接聽囉. 等我地仲擔心你會唔會途中有事添.

有啲野, 就算你唔係有心去攞人走, 但對方都會無緣無故俾你"撻"咗去, 時間就係其中一樣. 特別係因為呢個面試而推咗一兩個會議既我, 聽日仲要繼續做番原定既工作.

不過算啦, 你我素未謀面, 你又唔會睇到呢度, 你點會知喎, 係咪?

9 則留言:

Old Cake 說...

對不起! 因買唔到飛机票所以冇到...下次唔會 hehe

英倫肥龍 說...

唔緊要, 知你未上機就得咧. 而且有時差, 你應該仲趕得切既.

我"等_______________________"你呀!

^^

C.M. 說...

下?咩肥龍兄唔係講緊我咩?!(哦哦哦,當我無講過...鎖你)

Marshmallow 說...

可以話,呢d咁既candidate,真係無下次,而且唔只係係小女子現在的公司,可以話,無論小女子以後去到邊,只要小女子記得你,你都唔洗指意再係小女子既地部搵食。

點解咁偏激?因為小女子認為做野要有擔帶,你見工都已經係咁,我先唔講你專唔專重我,如果真係請你,我驚你成個無尾飛陀咁,成日攪到我心驚膽跳,到時我好易心臟病發喎,咁就梗係你死好過我死啦,係咪?

不過小女子遇過個更離譜,番工第一日就玩失蹤,難為小女子浪費幾日時間幫佢搵位坐、set電腦、攞work pass、set ID...唸起都火滾!

唔好意思,首次留言就扯火添!

英倫肥龍 說...

C.M.兄,

唔通呢個就係你大大老闆發現左你個嗰陰謀黎?

而且個candidate唔係叫志明喎...^^

英倫肥龍 說...

Marshmellow,

唔駛唔好意思呀, 其實我仲扯火過你呀! 不過肥龍對扯火呢樣野係會同遇到既情況成反比,見得多咗,咁我咪變成冷嘲熱諷囉. 

你講得啱呀,見工已經咁樣,請咗返黎仲成世界? 況且今次係請老銷,咁無”搭霎”真係驚架! 得罪我都尚且可以,得罪客就死十次都唔夠.佢連打電話講理由都想慳, 就唔好諗佢會cold call 同follow up 啦.

野蠻郡主 說...

試過唔來唔單止,打電話仲要cut線同變留言,其實一句唔適合有幾咁難講出口

野蠻郡主 說...

呀...有個仲攪笑…我叫佢見工,對方話"你邊到架!"我真係呆一呆,邊到?咪講多次公司名…但其實佢只係想問我係邊區…但咁既講野方法…真係唔多掂!

英倫肥龍 說...

野蠻郡主,

佢就係如你所講, 打電話俾佢仲要cut線同變留言, 唉!