14.9.07

綠野仙蹤


喺公司工作對電腦螢幕時間多, 一到週末, 就係要去休息. 除咗星期六早上去跑步. 最近當天氣開始無咁炎熱時, 有時間就會到香港仔水塘走走.

綠葉成蔭, 景物遠近, 眼界廣闊, 兼俾眼睛休息.


相隔不遠, 迎面見行山者, 點頭打個招呼, 再到下一點.

走到水壩, 將眼光放在遠處, 又會是另一種寧靜. 望著水中央, 見大群錦鋰魚游動, 非常自在.



眼前既一景一物, 令肥龍開懷, 亦為肥龍熟悉. 因為呢遍綠野仙蹤, 肥龍在此長大, 玩耍, 曾渡過不少個夏天及秋天.

11 則留言:

Old Cake 說...

The views are beautiful!
I've been there a couple times when I was little. Don't remember much of it la. I must be getting old...hehe

xiao zhu 說...

好耐冇行水塘喇,以前都有間中行城門水塘嘅,真係幾舒服架。

英倫肥龍 說...

燒豬,

好耐冇行? 我知你工作忙(特別近日), 不過遲啲攪掂, 真係試吓抽時間吖, 好架.^^

英倫肥龍 說...

old cake,

你仲後生呀....^^

匿名 說...

肥龍兄: 香港仔水塘小9以前都去行過好多次, 近年來就少了~~~

more, 你既macross new model好正! 唔知1s出左未? 邊到有貨?

英倫肥龍 說...

on dog 兄,

有時間咪再到香港仔水塘行啦, 可能遇見都唔定.

1S未出, 要十月中至有. 1J(日本版, 有裝甲)今日喺灣仔太原街買, $119.

匿名 說...

Thanks!

說...

我細個成日去個個係大潭
隔個禮拜就去!

Old Cake 說...

"macross new model好正"<---呢次返香一定破財不少喇! 1S 及 1J 要買啦.

英倫肥龍 說...

易亦,

大潭我間中都有去, 不過因為無香港仔水塘咁近, 只會耐唔耐去一次.

而且大潭景色一樣好正.

英倫肥龍 說...

Old Cake,

買啦買啦! ^_^