17.9.07

以前跟佢

最近無意中喺一個客戶口中, 聽到肥龍之前一個上司 (依家喺唔同公司做) 同其他客戶講肥龍當年都係跟佢搵食. 言下之意, 即肥龍當年係佢下屬, 肥龍既一舉一動, 有咩能力, 佢都一清二楚. 所以有生意如果搵肥龍做, 不如搵佢做啦.

肥龍聽到後只有一笑置之. 心諗肥龍當年係佢下屬係個事實, 無需要隱瞞或避諱. 佢咁講自然有其目的, 肥龍無心推敲, 但就想知係咪咁就代表肥龍喺事業上唔可以超越佢? 又或者, 係咪表示佢始終比肥龍優勝呢? 唔通肥龍自從脫離佢既 “庇蔭”後, 一直唔長進唔積極去提升自己既能力呢?

可能因為之前既工作關係, 肥龍除咗要應付本身工作外, 仲要負責指導successor既事項. 而喺同時, 肥龍都會向同事灌輸如果要升職就一定要有人可以頂替佢原來既工作呢個概念, 否則只有留喺原有崗位上. 換句話, 其實肥龍都唔知幾想佢地一個二個步步高陛 (當然係因為有能力同經驗嗰種), 因為咁除咗代表肥龍有班好幫手, 開心都黎唔切外 更代表肥龍有機會更上一層樓. 而且肥龍深信, 如果同事真係比肥龍能幹的話, 肥龍應該係檢討自己既問題, 而唔係去阻礙同事去發展. 況且, 肥龍亦未必留喺同一崗位太耐, 始終會離開再闖另一片天. 無謂阻同事發達.

另外, 肥龍非常享受呢個指導過程, 亦覺得可以發掘一位能幹既同事既滿足感好大. 所以一直咁做都覺得無問題.

所以對於有時聽到邊個話邊個係邊個個上司, 又或者邊個係邊個下屬呢類說話時, 肥龍唔想聽之餘, 亦覺得好幼稚, 好鬼煩厭呀.

11 則留言:

xiao zhu 說...

我鍾意教人,我鍾意睇到啲同事由唔識到識、由唔叻變叻,睇到人嘅成長係好開心。

我從來都唔會怕教識徒弟冇師傅;今日我喺你之前,可能係我真係叻過你,又可能只係我學習先過你。但係最重要嘅係聽日嘅我會俾今日嘅我進步,如果聽日我俾你超前,我就要檢討自己嘞。

世間財唔會淨係一個人賺晒,世間嘅知識就更加唔會得一個人識。

Old Cake 說...

睇戲D黑社會都有好多靚殺死大佬自己上位架喇! D靚會學精嘛! 邊有人做死一世大佬架? (比喻啫...我唔係叫人入黑社會)

說...

我中意同人分享我既心得
究竟佢吸收幾多係佢自己既造化同天份啦

當然三人行必有我師
不過就唔係人人願意教返我轉頭囉
所以我唯有係人地身上偷師

點都好
學習係我既人生樂趣

安諾勿斯 說...

好有趣o既題目。小弟都整o左,加把口講吓。

s-pig 說...

其實會唔會佢想滔你光,借識得你而想做成單生意呀?
唔清楚佢同你個客講呢d說話既時候,係咩語氣表情,不過,如果有條友做野唔多掂,仲要以前係跟過我,我直頭扮唔識佢啦,仲有咩好同人講...唔洗激氣呀!

英倫肥龍 說...

燒豬,

你講得啱呀, 講到尾我都係鍾意教人呀, 大家仲可以互相扶持添.

而且從來相信達者為先既道理, 就算慢些少, 亦應該張開雙眼, 持續學習. 而且有時覺得, 好多野做慣咗就會老奉, 不思改進 (我自己都係咁). 不過針拮到肉時, 又真係要醒醒同檢討自己囉.

英倫肥龍 說...

old cake,

你咁講...唔通要講...

其實...我無做大佬好耐嘞...

^^

英倫肥龍 說...

易亦,

擇其善之而從之, 身邊滿是學習.

可以從中偷師, 即本身觀察及領悟能力亦不錯.

英倫肥龍 說...

安諾勿斯,

我喺你果邊留咗言, 同埋再次多謝你既連結. ^^

英倫肥龍 說...

s-pig,

呢層肥龍真係唔知, 亦無心去求明白. 放心, 我唔激氣呀! 不過可能佢想話俾個客知佢係老行尊啩, 但個客聽完係咪咁諗可能又係另一回事囉.

馬老板 說...

中國人是常常有這一個問題, 覺得你之前跟過他, 他便一世是你的阿頭.