12.9.07

壽司店內

《人物介紹》

勤奮既運茶人形












開心得意既招財猫












不拘言笑既伍長












笑盈盈既小嘻哈












臉青兼髮型變咗既肥龍














同場加映: 伍長(Giroro)個人solo


13 則留言:

Old Cake 說...

臉青兼髮型變咗既肥龍<----Nice drawing! hehe BTW, where is the Skyline GTR? He needs a car I think! ^_^

xiao zhu 說...

好得意呀!^^

英倫肥龍 說...

old cake,

依呢個人形比例,架Skyline應該有番咁上下大先掂. 如果唔係就要用攝影角度搭夠, 等我諗諗佢...

英倫肥龍 說...

燒豬,

係呀,我都覺得好得意(如果唔係點會搞咁多花臣^^)!

C.M. 說...

肥龍兄:

你真係創意無限!近!

英倫肥龍 說...

c.m.兄,

我其實都係苦中作樂咋! 唔係咁玩法, 我仲快謝(特別係工作)呀! ^^

你果邊情況好番啲未?

C.M. 說...

好啲啦,多謝。不過見你咁搞野(Giroro!),真係心曠神怡...

英倫肥龍 說...

大家咁話! ^^

程音語 說...

托海兄你個Mii 公仔頭邊到整架?

英倫肥龍 說...

程音語,

我自己整架. 先用marker筆喺發泡膠波上面劃好個樣, 然後用泥膠做埋頭髮外型, 再用牙籤整其他細節.

不過可能第一次整, 效果唔係咁滿意.

程音語 說...

服晒!

Karmen 說...

嘩, 你好鬼無聊呀... 正!

Old Cake 說...

肥龍兄,
OC今日收到個公仔喇! 過黎OC喥睇吓喇.