5.9.07

腳踏實地

電視畫面, 男角忿忿不平咁同前妻講: 「點解你唔可以欣賞吓我呢? 我依家已經做到xx界既才俊, 我間公司又愈做愈大, 每日都唔知有幾多人想去訪問我, 想去請教我. 但係點解你仲係覺得我唔生性?」

前妻氣沖沖就回應: 「你可唔可以腳踏實地啲呀? 依家你係有錢咗咋, 唔係聰明咗呀! 你知唔知呀?」

************************

其實喺日常生活中, 有幾多人唔會用一個人搵到既錢地位黎衡量呢個人既成功呢?

但係同時, 又有幾多人會關心呢個人係咪聰明?

不過如果話(俾人話)成功同(俾人讚)聰明可能只係果, 咁咩先係因呢?

早前未有股市大奇跡日前, 肥龍真係聽埋唔少消息, 當中有唔少市場既高見, 總之就係叫你放膽去買啦, 不過接近高位時就要小心啲 (肥龍夠知啦). 肥龍喺度唔係要潑泠水, 依家一個月過後, 貼市既經過左一巴右一巴後, 有幾多人身家係多咗, 少咗, 定係差唔多. 至於身家係多咗果啲人, 可唔可以話係聰明人, 肥龍唔知. 不過肥龍諗大部分人會覺得呢啲人 “叻” 囉. 點解? 因為搵到錢囉.

不過“叻”又好, 聰明又好, 呢啲無沽貨甚至入貨既人, 搵到錢固然係回報啦. 但同時, 要做到呢點, 肥龍覺得除咗要具備膽識之外,信念都唔可以缺少. 而當做所謂決定時, 就係要有對(呢)件事有充分既分析, 及其後既堅定意志去堅持落去, 直至等到結果一刻. 否則就算係成功亦只可以話係好彩, 係符碌. 更重要如果連自己都唔知點解會得, 咁又點可以話仲有下次呢?

咁股市可以咁睇, 做人方面其實都應該唔差太遠. 有好多情況, 作為一個對自己負責任既人, 凡事都應該心思熟慮, 再加埋堅定信念先去做, 咁成功既機會先可能會出現. 咁, 就算將來有一個浪撲埋黎, 自己都會知應該企喺邊個位, 唔會咁易隨波逐流, 唔會咁易被沖散, 可以生存落去啦.

8 則留言:

xiao zhu 說...

信念、意志!

英倫肥龍 說...

係, 信念、意志! 總有出路, 亦為自己打氣!

匿名 說...

隨遇而安
知足常樂
大贏家係笑得耐嘅人,而唔係笑得最大聲嘅人。

英倫肥龍 說...

雖然係就係咁話, 但有時當局者迷, 有時孤掌難鳴, 有時獨持異議, 要堅持仲需要有勇氣.

隨遇而安, 知足常樂, 唔容易,唔容易.

不過開心好重要, 由心既笑更難得.

匿名 說...

我唔係想認叻,不過總覺得自己有少少天份,在這段期間都可以用有限的資金去賺取回報。及後閱報反複得悉,原來在大風浪中,多數人都不能有回報。

英倫肥龍 說...

原來在大風浪中,多數人都不能有回報。>>

咁, 我選擇揸少少(不過月供既就繼續持有), 叫做隔岸觀火, 保本至上啦 (定係有得睇無得食?)^^

程音語 說...

憑著以不變應萬變(實情係跌時唔夠膽買,到回升時又唔知賣邊隻好) 上個月我都有唔錯回報.

英倫肥龍 說...

定係"焗住"以不變應萬變, 所以....

有回報, 就一定唔錯啦! ^^