20.9.07

管理自己

講開coaching, 咁啱睇到最近Fortune講Leadership, 茶杯又講Humanagement (即 Human + Management), 突然又想加把嘴講多幾句.

咁對於點樣先做可以做Leader又咩叫掌握Management, 出面街已經有無限既資源去提供, 肥龍喺度無謂班門弄釜. 不過反而肥龍想講接受他人既Leadership 同Management既心態上面.

相信有唔少多人都有呢個情況,面對老細既指示, 一係就信心不足,唯唯諾諾, 照單全收. 另唔係就會覺得呢啲指示, 不外如是, 自己可能心情有一套更好既方案. 問題只係無機會講, 又或者會覺得講咗老細唔明(唔聽).

但係如果換個角度諗, 其實有幾多人會喺收到既指示前, 會好好管理及準備好自己去執行所指派既工作呢? 你可以話老細無料無計劃無能力, 但一件事既成敗, 除咗計劃之外, 執行力亦非常重要. 試問有邊個唔想指指點點, 叫人做野呢? 問題係如果你無執行既能力同經驗, 順風順水時當然無問題啦, 但如果遇到問題或發現資源唔夠既時候, 就要見真章嘞.

仲有, 如果你老細真係無料無計劃無能力, 如果真係俾你上咗佢個位, 你又敢唔敢講會無問題呢? 咁如果無呢啲能力同經驗的話, 係咪應該先諗吓不如去按照指示去做, 期間自己一面留意及學習當中要在意既地方及技巧, 從中偷師.

喺肥龍工作生涯中, 大部份既老細都係只會喺面前做一(幾)次, 你見到學到幾多係你既事. 肯落手落腳教既, 少之又少.

講起學習, 肥龍覺得同老細討論, 其實亦係一個唔錯既學習過程. 雖然呢個過程, 所花既能量, 絕對唔會比做老銷對客戶既少, 但喺討論過程中, 你更加可以睇到老細既思維同顧慮, 又或者一啲宏觀既考慮. 依啲真係睇咩書都唔會學到. 至於, 最後吸收到幾多, 就係睇個人既造化同天份啦.

1 則留言:

安諾勿斯 說...

學家英哥話齋「有卓見!」。

時下d年青人一係冇d自信、冇獨立思維,叫你去東就東、西就西,踼一踼、郁一郁,唔識融會貫通、做o野死咕咕;又或者自信爆燈,唔聽你支笛,叫你去東就去西、去西就去東,做o野唔上心,走精面,認精學懶。

依兩種心態都好難學到o野,你冇獨立思考力,就get唔到人地o既思慮同細節;你唔虛心學習,就跟本連偷師o既機會都冇,固步自封,你想進步都難。

出黎做事要以肥龍兄為榜樣,要open-minded去不斷接受意見同批評,又要隨時ready分析過濾人地o既思路。因為機會可一不可再,唔係哩次學習吸收,可能再冇下次。