2.5.08

不如...

如果,連你自己都未知你既規格或者決定點樣去做既話,老老實實,我又真係唔知可以點樣幫到你,就算我係你口中所謂既「專業」(實情我唔係!).

又如果,你話數據愈多愈好,咁我都同意既,不過你始終要明白,數據愈多通常同時間及成本係有相關關係既,起碼,人工成本,燈油火臘都唔少得啦.況且,你所提出既「畢直」,如果照做,可能敝公司只可以滿足到你十分之一既願望,而餘下既十分之九,相信就只有落空.

另外,如果連你自己都唔知道要花幾耐時間,先可以得到一組數據既話,我可以好大胆咁講,其實,你都未試過呢個方法.要不然,當我問你其實十組數據夠唔夠時,你又可以同我講,其實呢個項目好簡單,可以好快做完,唔會花多好多時間.更唔明白點解個費用有如此分別.

通常,聽到係老銷叫個客,用十倍價錢買同一件產品.而後話付出多咗既部份,走咗去brand identity 同與眾不同既values.

而你就喺我面前示範咗,點樣付出一件產品既價錢,叫供應商俾十件產品你.

而且,我留意到你好相信自己既說話.我又發覺,可能你係一位好勁既老銷.

不如咁啦,我今日放工前掉低鎖匙俾你,而且一亳子都唔收,好等你星期六日上黎敝公司,任砌任做餘下既十分之九.

咁,你會唔會同意呢?

17 則留言:

C.M. 說...

肥龍兄:

冇辦法啦,你d客真係唔能夠接受倒原來你地咁乸利加嘛。

若果由你地果行講數據,真係比起我地呢d 辛苦好多。(我地果行,唔夠fee,咪吹下水,帶人遊下香港公園囉。)

(BTW,你個騙子丫!你根本一d都唔肥!)

英倫肥龍 說...

c.m.兄,

呢趟實在啞子食黃蓮.而且你講得啱,我嗰行其實焗住要應酬佢,而且有時客戶要求都幾天馬行空,不過實際呢...就唔該你幫我諗掂佢啦,你地做開架嘛,應該...(下刪三百字),都唔係咁難啫...

btw, 可能我要加番句Disclaimer:「肥龍體重或身體比例及其脂肪(如有)可增可減,故不應假設見面時必可見肥仔(佬)一件.而過往內文提及一切事件與相片不應視作現在或未來視覺與期望指標.如有任何異議,必送關心慰問一個,身心愉快!」

匿名 說...

hahaha...俾c.m.哥哥踢爆左...兜唔返啦你!!

s-pig

K 說...

唔止CM, 仲加埋我丫唔該!

問您服未(二比一)!哇哈哈!

講番正題: 作為客人的我, 如果要Urgent地去run個figure, 一般都預先放風(免得過都唔想去到最last的情況才通知, 驚佢地以後唔睬我地嘛), 頂多俾一個week的時間, 仲講明有甚麼困難就要單聲俾我知。

否則, 要我delay個deadline, 唔係唔得, 我都要向我的老頂交待啦(想插死本小姐咩)!

英倫肥龍 說...

兩位,(karen 及 C.M.兄):

雖然明知你地唔肯咁寫,不過我想講如果你地跟住咁寫,一定再美妙,善哉!哈哈!

(BTW,你個騙子丫!你根本一d都唔肥!仲咁有型添~!)

再祝,身心愉快!

C.M. 說...

哈,講左你係咪請食飯先...

C.M. 說...

等陣,我意思係s-pig, Karen去埋,都係你請,聽者有份, ;)

匿名 說...

贊成!!!

肥龍好有型,很有型,好鬼有型!!!

請三餐啦唔該!!

s-pig

英倫肥龍 說...

c.m.兄,

哈,唔心急!咁你要應付疑似就讀果科會計學科兼要準備疑似考試,唔想分你心住嘛...而且你跟住可能仲要「隨時候命」,當然等你得閒啲先啦..你出聲喎,一定奉陪兼樂意之至呀~

s-pig,

好啦,請你三餐啦,快餐常餐特餐嘞~得唔得?

匿名 說...

肥龍勁有型,超有型,總之好輕盈!!!

(睇怕今次食埋宵夜都得啦!!hahahaha...)

s-pig

英倫肥龍 說...

s-pig,

(背景傳來)收銀留意,宵夜沽清~~

哦!?

C.M. 說...

s-pig,

既然宵夜沽清,不如去飲野囉

英倫肥龍 說...

bailey 吖,唔該!

s-pig 說...

CM哥哥,

好,好好,好好好!!

(另,恭喜晒!!)

K 說...

>>等陣,我意思係s-pig, Karen去埋,都係你請,聽者有份

好, good idea! 咁, 等您同CM得閒先!

又, 肥龍兄, 我先飲一小杯西餐白酒為敬!

又又, s-pig, 我好少來您個blog, 先同您say hello!莫非您係小妹妹一名?!

匿名 說...

Karen,

我都唔細架啦…後生過肥龍dd啦…hahahaha

s-pig

英倫肥龍 說...

講番呢篇.

最後個客決定「將貨就價」.無講錯,係個客決定.

完.