10.5.08

【Red Hot Hits系列】

寫開「火熱動感La La La」,唔可以唔提【Red Hot Hits系列】.

相信唔少好似肥龍一樣三十出頭既人(當然其他人年代都會,我指後生過肥龍果啲呀~ ^_*),當年都有睇/聽過下面既歌曲MV. 其實點解會有呢個系列出現既原因都唔係好清楚,不過肥龍斷估冇痛苦,大概可能係同政府立例唔準煙草商直接賣香煙廣告有關,咁除咗戲院廣告之外,繼而用另一方式出現電視螢幕既“合法”途徑啩!?(如果有錯或知道真正原因請更正,謝謝!)

當年每次新作出品時大家有幾期待同覺得幾震撼?相信可以話用史無前例黎形容.廣告鋪天蓋地當然不在話下,而且好多時更會先預告MV首播日期/時間,咁到時大家就會準時安坐家中,金睛火眼喺電視機前收睇新作播出.而且仲好留心咁睇.除咗睇偶像,睇MV,就係如果真係冇睇的話,隨時第日返到學校同其他同學冇哂話題囉...

咁之後相關既CD專輯,又多數會買個滿堂紅.肥龍到依家就仲有保存著「火熱動感La La La」既CD 呀!

喺寫呢篇既過程中,肥龍特地喺網上及youtube搜尋有關資料.咁講,各首歌出現既次序(時候)已經唔係咁肯定,只希望冇搞錯及搵漏就好啦!

Enjoy~~

P.S. 除咗「火熱動感La La La」,最鍾意聽既就係學友同王菲唱既「非常夏日」.依家再聽,曲調輕快,夏日節拍,歌舞形式既表達,舞蹈員踢水及有好多個有王菲既畫面,再睇都係咁High咁正! Yeah!

打開天空 - 陳慧琳 陳曉東 陳建穎 邱穎欣
熱力節拍Wou Bom Ba - 草蜢 關淑怡 湯寶如 劉小慧
非常夏日- 張學友 王菲
愛情傻戀La La La - 許志安 鄭秀文 梁漢文 陳浩民 李美琳 車婉婉
爲全世界歌唱 - 群星
鼓舞飛揚 - 關淑怡 張學友 黎明
我愛I Chi Ban - 黎明
火舞艷陽 - 黎明
愛火花 - 張學友
餓狼傳說 - 張學友

其他有關Red Hot Hits既文(不分先後):
Marlboro Red Hot Hits - dosss
Red Hot Hits - 網絡暴民 Jacky’s Blog
萬X路RED HOT HITS - 小小二打六

沒有留言: