18.6.07

愈是期待

之前講開既寶礦力廣告好, 啱啱講既GATSBY廣告又好, 喺建立品牌既角度講, 非常成功.

成功之處, 除咗發揮廣告既功能外, 不自覺中, 亦慢慢將品牌既訊息傳播俾大眾. 而大眾除咗接收品牌及訊息同時, 逐漸亦對品牌及其廣告產生一種熟悉感及期待.

有人可能會回應, 假如當有相同既資源及預算時, 佢地都可以做到.

但當肥龍細心再諗, 其實呢啲回應, 係咪必然既呢? 但同時, 肥龍反而問, 假如真係有相同既資源及預算時, 係咪可以做到相同或更好質素既作品既同時, 兼獲得一樣叫好既口碑呢?

正好比如何做到「一加一大於二」來得說易行難. 而且肥龍確相信未必係愈複雜, 要高要大就好, 反而往往好簡單咁帶出訊息就掂.

相信作為製作寶礦力及GATSBY既廣告人員一定都唔容易處理. 因為除咗要保持一貫水準外, 更要突破以前所接觸既範疇. 原因好簡單, 因為佢地實在做得出色, 大眾亦愈是期待.

可能呢種又可以叫「榮譽」.

本地之中, 肥龍對以前既「萬寶路香煙」廣告最印象深刻. 仲記得當大眾仲係鍾意到「大戲院」睇戲既年代(指幾百觀眾果種, 非依家迷你戲院可比擬), 每逢農歷新年, 好多人就十分期待可以喺大銀幕中睇佢地每年既賀年廣告.

而肥龍最鍾意、最印象深刻就係呢個. 仲好記得隨著後尾搖哂旗至最後一聲鼓聲, Wideshoot 拍攝既長城映象所帶來既果股張力.

睇完真係深呼吸一吓, 暗暗叫聲「好!」

4 則留言:

xiao zhu 說...

人、物、財是可以將創作意念體現和發揮得更好,但始終都要有好的創作意念,俗語就條轎得唔得。錢唔係吓吓都撻到人嘅!

究竟有幾耐冇見過一啲令人賞心悅目、拍案叫絕嘅廣告呢?

肥龍,多謝你摷番呢啲咁正嘅經典出黎同大家分享呀。

英倫肥龍 說...

都有既, 不過真係少. HSBC係其一.

而且只係散打, 好少一個訊息, 一個系列咁玩. 有時見一兩個佳作, 到下一個又無以為繼.

可能因為市場變得快啦!? 不過日本同歐美既情況咪仲激烈, 但係都可以做到 (當然, 表達方法及形式可以不同), 但訊息應該可以要好統一同清晰.

而且愈黎愈發覺, 香港既品牌之間(同類型產品/服務)既定位比較糢糊不清.

不過可以肯定咁講, 香港好多廣告係銷硬野 (即產品/服務), 比較少銷感覺(例如 Just do it --> 你諗到乜?), 但可能同用家群有關.

英倫肥龍 說...

一個系列既有益力多, 九巴, 安泰比較鍾意.

xiao zhu 說...

早起嘅益力多好好睇,而家果啲,差到要轉台呀。

而家就算有啲叫做好啲嘅廣告,都只係屬於比較好,再冇以前果啲令人期待嘅驚喜。