28.6.07

謝師夜宴

今晚肥龍收工喺車站等車返屋企時, 咁啱喺車站無幾遠, 見到幾個, 應該係五、六個左右, 芳華十零既少女踪影.

幾位少女, 除咗因為年樣貌美吸引肥龍注意外, 再細心留意, 原來一律直身吊帶禮服, 而又分別發現化咗少少粧, 都算幾悉心盛装打扮一番咁.

直覺話俾肥龍知, 佢地幾個應該係同學, 仲應該係準備一齊赴謝師宴.

肥龍雖然讀男女校, 但可惜, 當年由於太過沉迷運動, 又只鍾意一大班男仔周圍玩, 所以對男女之事, 一知半解又不感興趣, 直接啲講, 喺拍拖之前, 真係(女仔)手仔都未拖過.

不過後來發現原來有樣活動叫做謝師宴, 而且更因為原來係要跳(慢)舞. 結果, 肥龍第一次近距離面向女生, 又雙手緊握女生手仔既機會, 就係咁既情形下發生咗.

肥龍到依家仲依稀記得果刻個心卟卟跳, 又面紅喉嚨乾涸, 手心冒汗只識低頭不話, 非常怕羞既衰樣, 諗番都非常攪笑. 亦希望當晚既舞伴並無發現.

另外, 喺呢晚, 各位同學, 不分男女, 就好似今晚肥龍遇見既幾位少女一樣, 悉心打扮, 務求從外表話俾Miss 阿Sir及各同學知, 我已經熟哂, 一個二個好型仔好靚女, 大個仔大個女咁啦!

而又原來唔發現, 平日坐喺隔離既四眼妹, 除咗厚厚既眼鏡, 換番副con, 淺淺咁掃個淡粧, 再脫下校服, 穿上晚裝後, 真係好ok喎啊!

5 則留言:

s-pig 說...

謝師宴之前都未拖過女仔隻手...你真係好鍾意做運動喎...hahaha...

我依家睇返個時d相...覺得好驚咋...hahaha...

英倫肥龍 說...

咁又真係冇拖過嘛....
唏, 我讀書時同依家一樣好low b 咋, 邊有諗咁多野呢~~! ^^

"我依家睇返個時d相", 即係幾時先?

Unknown 說...

你好鍾意運動咩?丫....係......你鍾意"食人"......

英倫肥龍 說...

係呀, 咁講真就「食」人多個被人「食」架.

s-pig 說...

hahaha...依家都仲low b?我覺得唔係呀...

我係96年出席謝師宴既...hehehehe....