18.6.07

要點本事

啱啱睇完蔡瀾及倪匡既「拾年」, 妙語如珠. 假期前夕晚上最好既娛樂, 賞心樂事.

節目中, 蔡瀾謂事業上佢停唔落黎, 因為佢使錢既本事比揾錢既本事高, 但做得開心.

呢句說話, 肥龍愈諗愈覺有趣.

奈何肥龍揾錢既本事不高, 因而局限咗培養使錢本事既能力.

又或者揾錢既本事低, 但使錢既本事更低.

肥龍物慾不高, 只係嗜好多多, 八八卦卦. 心多多又好奇, 只望所走過既自覺回味, 無悔足矣.

4 則留言:

xiao zhu 說...

可能向來都唔太鍾意蔡瀾,所以佢頭先講果啲說話我硬係聽而不聞。但係倪匡我就特別留意,因為一向都好鍾意佢,好開心、好過癮、好可愛,直情好似個BB仔咁。

真係能夠做到物慾不高,唔容易!同道喎!^^

英倫肥龍 說...

倪匡每段說話真係好過癮. 上次佢上甘國亮既節目提過quota論, 已經覺得好有趣.

尾果段講「女人同醫生」, 簡直笑爆咀!

係架, 我比較在乎經驗同食, 例如去旅行, 就一次搞掂哂兩樣目標. 咁當然, 呢啲係需要有份揾到儲到錢既工作去實現啦! 肥龍有時比較好彩, 可以出差見識外面既世界同文化.

Gavin 說...

我除左後生仔都有是慾之外, 都好少物慾架咋. 我其實個人幾靈性(spiritual)架..

我好鐘意倪匡,除左衛斯理之外, 佢成日好開心咁, 我好想學到佢

英倫肥龍 說...

我話物慾不高, 即仲有啦. 不過鍾意就鍾意架啦, 控制唔到.@_@ 但基本野就真係好基本.