27.6.07

靜待變化

雖然向後看時總係甜酸苦辣樣樣皆有, 不過寫扑、寫野就應如人生一樣, 應該係向前看既.

而且就算之前所寫既往事都係快樂既回憶, 不曾為緬懐過去而只在回味那刻那份「真」. 但既然活在當下, 就算只係剎那既感覺或體驗, 相信只有係真正咁接觸過, 先會覺得生活本該如此.

有段時間, 會寫有關工作上所發生既事, 並利用呢度作為減壓既地方. 而且工事上面, 發生與遇見既, 始終都會喺固定既框架內出現. 另外最近所寫所提及既, 唔係冇野好寫, 但發現都係負面既感受居多.

呢點, 自己亦早就察覺到, 咁更加唔應該被呢種心情牽往鼻子走. 又反過黎講, 意識裡亦發現負能量慢慢開始累積.

最近,呢種諗法及感受愈來愈烈.

可能因為工事繁亂, 唔想再為此而費神, 特別喺唔駛返工時.

可能因為工作千篇一律, 預計之中, 忽然主觀地想遇到更多新衝激.

可能因為每天工作因循, 自身能力亦漸漸消減, 不求突破.

可能因為自覺所能做既, 雖然已不多, 但又不自知當中所欠缺, 好想好期待再遇見生活上既良師益友(仲有無架?).

又或者, 最近所感覺到既就係「冇感覺」.

之前大鐵鎚講得啱, 生命係需要重量, 生活亦然.

我希望改變.

3 則留言:

xiao zhu 說...

F.2/F.3 的時候,已經開始有一個想法,人生裡面是有不同的階段,而每個階段裡面,我們總會做不同的事,遇見不同的人。有些人可能只會在某一個階段出現,然後往後一生都不會再遇再見。有些人遇見之後,可能跟我們牽扯一生。所以看重緣、也看淡緣。

會否遇上良師益友,誰會知道? 但是我相信一定會有的,因為智慧滿於生活,就要看我們自己怎樣想、怎樣做。

Karmen 說...

隨著人越長大, 我覺得多了一份對人對事的淡泊. 我會形容自己失去了 "生命力". 其實, 也不喜歡這樣的自己. 對人對事對自己, 其實要keep 住一份熱情.. passion...

可以的話, 我都想改變...:)

英倫肥龍 說...

燒豬,

其實我都有你近似既想法, 覺得生命中每日總會遇到不同形式,年齡既人, 有些成為知交,有些只係過客, 不過重要既係, 有時會突然間想起佢地.

可能就你所講既重緣、淡緣.

而我比較幸運, 可以同一些朋友及前上司繼續往來, 繼續學習、請教.

阿芬,

你講得啱, 可能就係缺少咗心裡既一團火, 又或者火不再猛烈...