16.6.07

因財失義

當中一個故事, 係友人P 與生意拍乸間既糾紛.

典型既因財失義既故事.

內裏細節唔係重點, 不過可能因為肥龍都認識故事裏既三位主角, 甚覺可惜. 特別當知道內裏所涉及既金額及業務發展狀態後, 更深感不值.

P 講得啱, 喺股東結構、人事、營理上, 呢鋪佢學到好多野.

試想像一段十幾近廿年既友誼, 咁就攪掂咗.

P 仲有同肥龍講: 「如果要做生意, 千祈唔好諗揾朋友(真心嗰種)做拍乸, 否則最後可能連朋友都無埋.」

肥龍就答P: 「幾個人攪件野出黎真係唔咁難, 但當有問題, 想攪走呢舊咩時就難咯!」

不過對於當時人(特別係扭計嗰位), 肥龍覺得佢可能因為好勝, 又可能佢真係唔明咩叫做「山水有相逢」呢個大道理, 都唔講如果有朝一日會邊個做邊個老細嘞, 不過做得生意呢, 始終會有風險, 咁如果他日可能周轉不靈或者遇到困難時, 估仲有人會幫手呢?

而且所做小動作, 除咗自己發洩外, 真係無咩用. 更只會令其他人戴另一副眼鏡睇佢.

P, 希望你好快解決件事啦, 你咁鬼多正能量!

3 則留言:

xiao zhu 說...

真架,有仔教落孫,記住唔好同親人、以至朋友/老友合作做生意呀!99.9%都衰架。犯不著,犯不著!

英倫肥龍 說...

係架. 不過當知道成件事背後既情況後特別覺得可惜. 特別係對扭計嗰位朋友, 講真有朝一日當佢遇到困難時, 其實只要佢開句口, 十幾廿年朋友冇話幫唔到既.

總好過依家成為陌路人呀.

xiao zhu 說...

因財失義的確係萬分可惜的。