26.6.07

史力薑人

肥龍原文:
佢個設定確係搞鬼
見親佢都笑口噬噬
貪得意就換佢番黎
閒時惱時望佢兩眼
煩燥漸消咪話唔棧

好無聊呀我~~ :P

燒豬提供:
史力薑人好過癮
蚊蚊憎憎易身痕
咧嘴一笑冇煩惱
開開心心過日辰

26 則留言:

英倫肥龍 說...

其實寫得好鬼差! 不過得啖笑, 無所謂咯! ^^

xiao zhu 說...

史力薑人好過癮
蚊蚊憎憎易身痕
咧嘴一笑冇煩惱
開開心心過日辰

英倫肥龍 說...

燒豬,

都話高手一出手, 便知有沒有!

失禮哂! ^^ (笑哂!)

xiao zhu 說...

咪笑我喇,貪得意啫,我呢啲係一招了,再多都冇架喇!

xiao zhu 說...

嘩,乜你post埋出黎呀!點好意思呀,我頭先都冇睇到添。:P

英倫肥龍 說...

燒豬,

一招唔係重點, 重點係一矢中的!

仲有, 你唔會介意呵? ^^

英倫肥龍 說...

幣!我睇番原文, 突然諗起盧海鵬添! ^^

xiao zhu 說...

點會介意呢,開心都黎唔切喇。

唔明點解會諗起盧海鵬嘅?

英倫肥龍 說...

咁就好喇...

點解會諗起盧海鵬? 愈睇原文愈似數白欖feel... ^0^

xiao zhu 說...

哦,咁又真係幾似喎!^O^

英倫肥龍 說...

嘻, 接住又想唱番首「阿LAM日記 」呀!^^

*****************
一於努力 一於努力 換個對象
一於記住 一於記住 創新方向
一於努力 一於努力 留下印象
一於記住 一於記住 每天向前望

今日我就想同大家講下耶穌
你未必鍾意聽不過聽左好過冇
我知道你地好多個都諗過掟煲
不過聽左呢隻歌你一定冇咁風騷

無論你同你個愛人玩左幾耐
你地一定會有足夠理由繼續相愛
以下幾段野係我最近既獨白
如果你係有心聽就唔好走開

xiao zhu 說...

哈,你做咩咁好唱口呀?

英倫肥龍 說...

無咩特別, 想唱咪唱囉(已經哼緊~), 吊頸都要透吓氣啦!

隨心隨意呀....咁你又係唔係睇完史力薑人咧嘴一笑又開開心心呢?

xiao zhu 說...

你又冇留心睇我寫過嘅嘢嘞(屈得就屈:P)!我唔係一個樂觀嘅人,所以我更加鍾意見到身邊周圍多啲開心人、開心事,亦都解釋到點解我鍾意多管閒事、鍾意幫人,因為幫到人,人哋開心,咁咪我都會開心啲囉!

英倫肥龍 說...

係, 你的確屈得就屈...(點算好?)^_*

咁喎, 我又點會無留心睇你寫過嘅嘢呢? 其實, 我都係多管閒事、(未必)鍾意幫人,(但又會)因為幫到人,自己又開心嗰種人囉!

唔通你睇見「史力薑人」淨係想"趙"咗佢?

Unknown 說...

我又黎(好鬼無聊中...)

麥記換個薑餅人
無聊拿黎打兩滕
好過走去做吸塵
越睇越似林志勤!

哈哈!

xiao zhu 說...

哈哈,我淨係睇見你寫得過癮好玩,所以搭吓嘴咋,其實都唔知道呢舊嘢係邊度黎嘅。吓,乜食得嘅咩? 原來麥記換返黎架? hehe, 我都矇查查添。車,我都唔鍾意食薑餅嘅。

英倫肥龍 說...

燒豬,

咮...可能你忙得太交關, 你(上面)認錯人啦...嗰個唔係肥龍黎架..呵呵 ^^

大王,

你做咩拉埋「勤啲」落水呀?

英倫肥龍 說...

燒豬,

有關薑人(Gingy)既身世(有條bar可以揀角色)

http://www.shrek.com/main.html

仲有呢張好開心呀!
http://www.shrek.com/downloads/wallpaper/wallpaper.php?jpg=chr_gingy_p1_1280.jpg

xiao zhu 說...

咩呀,我知道我樓上果個唔係你呀,我搞錯咩唧??

係呀,果張真係開心好多呀!!

英倫肥龍 說...

燒豬,

(死撐中)呢次真係"屈得就屈"啦...哈!

繼續跳舞~~~

英倫肥龍 說...

果張真係開心, 藍天加上草地, 好正架(已經set咗做wallpaper!)

xiao zhu 說...

哈哈,有人衰左!!!

(對唔住,真係忍唔住要笑出黎喇!)^0^

英倫肥龍 說...

(dead air)....

做咩?唔好四圍望,繼續跳舞~~~  

xiao zhu 說...

~_~

马铃薯比基尼妹妹 說...

姜人真的超级可爱