23.6.07

物慾高低

「人一世物一世, 點都要戴過勞同揸過賓士先算可以!」

呢句說話, 可能偏激咗啲, 而且聽落非常「哽耳」, 不過又真係肥龍從友人口中親耳聽過既一句說話. 肥龍諗, 可能當事人貴為一個成功人士, 有啲野作為身份象徵好, 代表佢老哥對於成功(或財富)既指標都好, 無可口非. 但講真, 對肥龍黎講, 呢類說話, 真係幾惡頂又無咩感覺囉.

對於物慾, 肥龍可以算係可高可低. 咁呢樣野呢又應該同收入高低無咩真接關係. 肥龍眼見身邊一啲同事及認識既人, 每月基本上都係過著「月光族」生活, 大感不惑. 有時好奇又無知咁諗, 就算買得起, 究竟又係咪真係有咁多野要非買不可呀?

對於事物, 肥龍著重實際用途大於炫耀功能, 況且就算真係好, 都無必要掛哂上身俾人睇啦.

相反, 令肥龍比較吸引既嗜好, 往往就係可以有機會到世界各地了解當地文化同品嘗地道食物.比較幸運既係, 雖然去過既地方唔多, 但因為出差關係, 可以去到唔同地方見識, 有啲甚至乎可以居住一段時間. 雖然每次出差或旅遊, 基本上肥龍好少會買手信(要買野俾肥媽!), 但反而因為為食, 就不時會買好多(新鮮)食物返香港, 然後跟住果個星期, 可以繼續飽嘗當地食物. 有時真係會怕回港過海關時會俾關員截停審問一餐...

咁之前亦講過, 肥龍到外地旅遊時, 有三個地方係必到既, 分別就係超級市場、街市同博物館. 有時貪得意, 就會到處影低唔少片斷及相片作為紀念. 有時無聊執開野, 都會攞起啲相片再回味當時既片斷. 另外, 由於工作關係, 順理成章認識唔少當地既同事及朋友, 依家如果再去呢啲地方, 必會相約會面及食飯, 了解吓近況. 雖然只可能一年或幾年先再面, 但呢種友誼尚算可以維持(平日靠email聯絡). 咁到佢地到香港時, 肥龍亦會盡地主之誼招呼一番.

咁呢, 唔知有冇人好似肥龍一樣, 心底裏早就有一份清單, 羅列出一啲希望有生之年可以做到既事. 而喺肥龍呢個表入面, 大部份都係同大自然景物、旅遊及運動項目有關. 而呢一切, 其實都係著重記憶多過實物既願望, 但係就肥龍最嚮往既, 真係再多都唔無所謂 (Never settle for less) , 不過就真係要俾心機儲夠彈药先可以一個又一個去實現啦.

14 則留言:

xiao zhu 說...

我曾經都好似有過一份清單,不過,又好似,唔見左添。由佢喇。

英倫肥龍 說...

燒豬,

咁你份清單係有關啲咩呢?

xiao zhu 說...

haha sorry 呀,我頭先喺度語無倫次發噏風。我其實想講,唔知幾時開始,覺得好多嘢都掌握唔到,所以又唔知幾時開始,冇特別去諗。又所以,如果真係問我有咩心願,我會話"唔好煩我,得唔得呀!"(原來都係繼續語無倫次!對唔住,心情麻麻地。)

英倫肥龍 說...

燒豬,

你心情的確麻麻地喎...(其實我比你唔好得幾多咋!)

xiao zhu 說...

"唔好煩我,得唔得呀!"

唔好意思呀,你唔會誤會我喺度話個啊呵? 呢個真係我嘅心願黎架,唔想再有咁多煩嘢就好嘞。好白痴呀,係唔係呀?

xiao zhu 說...

哎呀,激死喇,又打錯嘢喇。

"你唔會誤會我喺度話你個呵?" 至啱。:P

英倫肥龍 說...

梗係唔係啦, 學你話齋, 隨心隨意咪得囉, 係咪? ;)

只不過同時我又覺得有願望又冇乜問題 (套用周星馳一句對白, 一個人如果冇夢想咁同條鹼魚有咩分別呢?), 而肥龍又真係唔會為啲咩去煩或死追爛追囉.

英倫肥龍 說...

哈! 就算你真係話我都無所謂, 真架!

另外, 燒豬呀, 你有冇睇過岩井俊二果套「情書」呀?

xiao zhu 說...

有睇過呀,做咩呀?

英倫肥龍 說...

冇乜特別但又好Low B 咁諗, 見你不時都係第一個喺度留言, 除咗多謝捧場外, 就諗起「情書」裡面, 藤井樹借書(每本書都第一個借)果幕呀! 哈 ;P

xiao zhu 說...

咁你都叫做低B? 你又真係幾低B 喎。hehe

英倫肥龍 說...

所以都話雙魚座係愛幻想,有啲神經質啦. ^^

xiao zhu 說...

如果雙魚座係有啲神經質,咁我估天蠍座就應該直情係神經架嘞。(哈哈,你睇我又喺度亂咁噏,仲唔係?)

話時話,你好信嘅咩,成日都提住嘅。

英倫肥龍 說...

我唔係信, 我真係咁架! ^0^

神經? 我見唔到喎...