5.6.07

深感失望

其實, 直至落筆呢刻, 肥龍依然猶豫係咪自己對呢件事過於主觀及把自己認為重要既事睇得重要.

但當你一方面知道有好些歷史事實, 已經慢慢喺下一代既教科書開始淡化, 簡化既時候, 今日, 一份聲稱每日讀者數目達到某個水平既報紙, 選擇用高清電視廣播既新聞成為今日該報章頭條, 另外把尋晚維園集會放喺第十頁併以比頭條既圖片相約或更小既篇幅去報導時, 作為廣大既讀者及市民, 你認為可以感到什麼, 可以表達什麼呢?

肥龍只可以講: 「深感失望」!

7 則留言:

xiao zhu 說...

我覺得奇怪多過失望,唔似喺佢哋嘅作風。

英倫肥龍 說...

所以我一開始都話我怕係咪自己太主觀或把自己認為重要既事睇得重要.

至於你話作風, 我覺得我首先會諗傳媒既功能係咩. 至於條界線定喺邊, 我已經盡量持平去諗, 可能就係作風問題囉.

雖然主流未必一定啱, 但如果距離民意太遠都好有問題.

英倫肥龍 說...

另外, 我亦唔覺得傳媒需要一面倒去講成件事. 我好同意你既講法, 而且點樣去表達自己既心意, 心中自有答案.

Unknown 說...

我至憎東方,盡量都唔會買,仲記得上次這份報紙 廿三條的態度。

Unknown 說...

回應xiao zhu ,如果係講緊東方,我完全冇意外,因為這是他們一貫作風,一d 都唔出奇。如果唔係,點解佢地可以在大陸賣。

英倫肥龍 說...

大王, 盡量都唔會買,即係仲有買啦....嘻 ;p

不過講時講, 雖然我唔買, 但我有時都會睇佢份頭版, 因為仲有興趣知唔同方面點講呀.

其他囉, 唔係我杯茶, 唔睇!

英倫肥龍 說...

但係我講既係另一份呀!