28.6.07

最後買咗

雖然今晚大陸返黎攰到死, 歸家途中最後都係忍唔住"竄"咗入去HMV 買咗先至心息.

黎緊幾日, ipod 都會傳黎美妙既歌聲同旋律咧.

12 則留言:

xiao zhu 說...

睇睇下搞到我都心思思想買添。

英倫肥龍 說...

係? 唔係賣廣告. $49 蚊就得, 好抵聽又好聽.

不過如果真係去買, 最好印定個封面然後問個售貨員, 可以慳時間去揾.

英倫肥龍 說...

而且如果瞓唔著, 咪聽吓歌囉. 係咪?

xiao zhu 說...

你都幾細心喎,唔該晒! ^^

英倫肥龍 說...

哦, 溫馨提示呀! ^^

(話時話, 唔知點解硬係覺得呢句野好難頂呀!)

xiao zhu 說...

點解print唔到嘅? 得個四方框咋!有冇咩溫馨提示畀我呀? =P

英倫肥龍 說...

無問題! 燒豬你不如試吓呢度啦. TST及中環應該有貨.

http://www.hmv.com.hk/product/dance.asp?sku=82793

xiao zhu 說...

唔該晒你呀!~_~

xiao zhu 說...

好開心呀,唔駛我自己去揾喇,頭先有個住係附近嘅朋友出開去尖沙咀買嘢,順便幫我買左返黎喇!我都有得聽嘞!^_

英倫肥龍 說...

嘻, 咁你聽咗未呢?

xiao zhu 說...

我心急,一攞到就即刻聽,聽左一次咁多喇!~_~

英倫肥龍 說...

希望你休息時有金曲相伴,得其樂. ^!^