19.6.07

豬龍入水

當勁豬遇著容易被騙嘅魔鬼時.

勁豬變成.

.

.

.

.

.

.

10 則留言:

xiao zhu 說...

真係好高效率喎!不過,咁即係點呀?

英倫肥龍 說...

入水囉, 你唔見個頭漲哂咩? ^^

xiao zhu 說...

咁話明豬龍入水,點解唔見條龍嘅? 仲有呀,豬鼻下面藍藍哋果塊係咩黎架?

英倫肥龍 說...

果塊係肥龍既殘餘. 另外部份走咗去後面.

因為係肥龍唔係神龍, 係見尾不見首.

(其實我都唔知, 不過應該係個label黎...)

xiao zhu 說...

殘餘? 你講得咁恐怖架,好似勁豬係食龍獸咁。啊,匿埋左喺後面啫吓話;咦,咁咪即喺勁豬仲肥過肥龍? 講講吓,似乎都係勁豬容易被騙多啲喎。

英倫肥龍 說...

不過你睇吓你臉色幾紅潤, 咪幾好呀.

勁豬你話你不諳水性呀, 我咪企喺後面支持住你囉. 點樣? 游得安唔安心,舒唔舒服呢?

xiao zhu 說...

咁我臉色不嬲唔駛blush 都OK 嘅。但係睇真啲呢度,紅"bok bok" 果個係個鼻黎固喎!? 仲好大添,特別係個鼻哥窿呀!Yeeee

唔得呀,我一落到水啲手手腳腳就唔聽話架喇,我仲好驚啲水入左耳仔呀!以前細個試過搞到耳仔發炎添呀。有陰影呀,我都係唔游喇。

英倫肥龍 說...

唔係呀,我覺得幾可愛喎!(唔係都唔貼呢張)
有陰影? 企出黎太陽底啦. 曬吓太陽呀~~

xiao zhu 說...

曬吓太陽都OK嘅。

唏,我想問吓,呢,除左第一篇之外,你篇篇個題目都係四個字,咁有冇試過諗唔啱四個字架?

英倫肥龍 說...

咁就曬吓日光浴啦. 今日天氣唔錯呀...

四個字題目呢樣呢, 其實我係隨意既啫. 開始時我都有啲題目多過四個字, 但係可能係細路時睇得老夫子多 (例如耐人尋味), 貪得意, 所以後來咪有樣學樣咁囉. ^^

有時都真係好難諗架, 而且諗極都唔啱心水,咪當玩囉, 最後就會"登"一聲諗到架啦!