2.6.07

展館之遊

每當外遊時, 除咗超級市場及街市外, 肥龍最鍾意去逛展覽館或博物館.

去行街市, 因為鍾意觀察及好奇當地既生活方式及飲食習慣. 而去逛展覽館或博物館, 就好似了解咗當地既歷史、文化氣息或個別項目發展.

行超級市場既理由呀, 八卦同為食囉.

所以一有時間, 以上三個地方一定係行程既必然之選.

最近咁啱申請咗張「全年展覽館通行証」, 趁今日無咩節目又冇咩想做, 肥龍走咗去尖沙咀既太空館及藝術館一趟.

對上一次去呢兩處地方係幾時已經唔係好記得, 但總之應該係好幾年前既事.

畢竟太空館可能已經年事已高, 依稀記得大部份展品及說明好似同上次去時無咩分別. 但問題就係, 如果呢個係一個事實, 咁情形就好似番睇一本已經睇完既書咁, 就算話可能每次參觀既心情都唔同, 但就喺預期之內. 而且如果冇咗一啲(定期)專題, 咁就真係比較擔心日後如何可以繼續吸引市民去參觀囉, 所以希望遲啲太空館可以攪攪新意思又或者喺主題上升級一吓, 否則真係怕佢會慢慢被淘汰.

結果, 肥龍只係花咗十五分鐘就「行」完太空館. 咁見有時間, 又再走去後面既藝術館參觀.

喺全無預期下, 去咗分別喺二樓展館既「不中不英」及 「林風眠藝術展」. 結果感覺反而唔錯喎.

其實肥龍本身冇咩藝術細胞兼冇咩審美眼光, 只係覺得(視覺上)睇得舒服就得. 有時覺得, 喺平日緊迫繁忙既工作以外, 除咗做運動喺體力上既發洩外, 到寧靜既展館睇一啲靜態既展品及文獻, 其實對精神及腦袋而言都係一個唔錯既選擇.

咁行到攰攰地, 可以坐低休息又或者可以走去鄰近既咖啡室嘆杯咖啡, 然後可以入去再睇過.

不過有時睇睇吓, 就會諗不如買番幅複製品掛喺屋企或公司就好啦.

3 則留言:

xiao zhu 說...

其實咩叫做藝術細胞?有時都覺得幾好笑,細個嘅時候覺得自己好有藝術細胞,仲好有藝術家"脾氣" 添,哈!

生活裡面滿有藝術,視乎睇嘅人。人大左,睇多左,我只會話,藝術? 我唔識架,我淨係有鍾意同唔鍾意架咋!^^

英倫肥龍 說...

燒豬,

係呀, 我都係得有鍾意同唔鍾意架咋!^^ 無謂扮識野, 覺得靚, 望得舒服就得啦.

而且睇果陣可以涼吓冷氣都唔錯呀~~~

Karmen 說...

ar... 不中不英, 我都想去... 早知約你去睇啦!!!