24.6.07

的起心肝

就算唔跑渣打(半)馬拉松, 每逢週末, 一有時間, 肥龍就會走去跑步.

由香港仔海旁至淺水灣既距離大概八公里左右, 一般需時約四十分鐘內就可以完成. 而肥龍最佳時間則為三十一分鐘.

不過唔知係最近工作忙碌定係疏於練習, 最近兩次跑步, 跑到莫氣, 需要中途停低休息再跑...今日更可能因為天氣太熱及中午食得過飽, 竟然唔可以完成全程. 真激氣!

睇黎真係要的起心肝, 要再次努力保持及回復狀態, 否則下年想以接近兩小時完成半馬拉松的話就真係諗都唔駛諗咯!

另外, 肥龍仲整咗個時間表去留意進度, 希望可以跑番好少少.

8 則留言:

xiao zhu 說...

加油!

英倫肥龍 說...

多謝! (咁啱你原來睇緊呢度呀!)

不過如果真係想兩小時完成的話真係要的起心肝架! :P

xiao zhu 說...

我好佩服去跑馬拉松嘅人,因為我自己做嘢冇乜恆心、毅力。

英倫肥龍 說...

不過我只係跑(半)馬拉松, 所以樣樣都係做得一半! :P

xiao zhu 說...

唏,你好似唔止跑左一次固喎,就當係兩次,咁兩個一半加埋咪係完整嘅"一"囉!

點講都好,五十步笑百步就有啫,你幾時聽過話零步笑五十步吖? ^^

s-pig 說...

咁熱天時你仲去train?小心d呀,飲多d水,唔好中暑呀...

英倫肥龍 說...

係呀, 真係差啲中暑, 而且有輕微缺水跡象. 所以最後決定停止及休息.

不過放心, 我會留意身體情況架啦!

s-pig 說...

不如你考慮夏天去gym room,遲d涼返少少先出去跑啦...我由屋企行去火車站短短5分鐘路程都已經勁標汗...個時8:30都未夠呀...