22.6.07

心情忐忑

最近兩個星期心情就如過山車一樣上完又落, 兜個圈, 又落完再上.

上個星期五既一份報告, 說明最近, 起碼近一年, 所做所想所慮既, 確非無中生有, 亦非緩兵之計.

今個星期一既一個長周末, 暴露最近, 起碼近半年, 最缺乏既, 係一個真正對公事不理不聞既私人休息.

兩個星期前一段由衷既說話, 奈何對方充耳不聞, 拖拖拉拉, 最後不獲接納.

今日早上再由對方口中, 相同既說話, 此刻反變為聆聽者, 頓感無奈.

眼前一個一個同伴、戰友, 作為負責任者, 繼續只有默默耕耘, 希望盡一分力.

10 則留言:

xiao zhu 說...

忐忑得有點沉重。

英倫肥龍 說...

係, 係非常沉重.

不過有幸今個星期一既休息時刻, 令忙透既腦袋真係可以停低細想及思考此刻形勢, 再問內心, 自覺已盡己任及努力. 反覺釋然,

心中已有答案, 亦為當中既壓力找著平衡.

(P.S. 你今快既?).

xiao zhu 說...

咁咪好囉!:P

學我!

英倫肥龍 說...

學緊架啦.

我無事, 只不過加加埋埋同週期M痛囉...聽朝瞓醒無事啦.

聽日星期六呀~ ^^

xiao zhu 說...

你就好喇,聽朝瞓醒就可以無事。我每日瞓醒就越來越多事!:(

Karmen 說...

可以唔諗嘅話, 就唔好諗.

今日咁岩睇緊本書訪問達賴喇嘛... 佢話, 我地唔需要為事情憂慮. 因為憂慮毫無幫助. 如果係有解決方法, 就解決佢. 如果冇, 諗來擔心來都無用.

我知, 講就容易...

趁weekend, take a break 先啦... :D

英倫肥龍 說...

燒豬,

咁你咪好似我咁阿Q 一吓囉.不過我講啫, 自己咪又係咁. 呢排我真係怕同事話有野想同我傾, 通常冇好野, 結果心情又坐過山車.

聽朝起身無事無事啦!

亞芬,

不過真係覺得好無奈同發覺有啲野自己做得唔好, 所以心情忐忑囉!

Karmen 說...

對自己要求高係好辛苦... 老土d講, 盡咗力, 就無愧於心囉... 如果真係未盡全力, 咁以後再加多兩錢肉緊囉.

如果d野已成定局, 咪算囉...

我通常都係咁安慰自己...

英倫肥龍 說...

工作上既, 講得啱. 而且自己亦無因為呢個情況而一直煩惱. 問題始終要解決或需要一個答案.

盡咗力, 無話咩唔妥.

反而, 係當早前已經留意到一啲變化而想做定預防, 不停討論, 但最後事情因一啲原因而不了了之, 但到依家真係剎到埋身, 時機已過, 無能為力, 又身為夾心, 漸覺無奈.

而且, 星期一放假可以一個人安靜咁思考價值觀時, 反覺得自己有時(或好多時)對工作及工作範圍實在太投入, 只見樹木, 不見樹林, 結果可能忽略咗自己及其他更有意思既野(人, 事及生活). 另外, 又諗到最缺乏既, 係一啲真正對公事不理不聞既私人休息時間.

衝衝衝, 最後壞了自己.

都係果句,呢個世界無話無邊個唔得, 再辛苦再次上心, 都係一份工(唔係老闆!), 豈能盡人意. 最後決定, 還是只忠於自己.

我仲有一片天空. 係我同我自己講既.

xiao zhu 說...

"呢排我真係怕同事話有野想同我傾,"

我諗我明白你呢種心情,有時我都會想做吓鴕鳥,明知避唔到都好,但係都想畀自己抖吓氣。不過最終都係性格問題,硬係想學人"peh" 吓都學極唔識。