12.5.08

向風采出發

一直已留心只係一海之隔既南丫島上既「風采發電站」,卻左顧右盼,遲遲未有行動到此一遊.最近,見s-pig既風采遊記 ,被文中風光明媚既畫面及賞心悅目既描述所吸引,一心前往.

趁今日佛誕假期,肥龍見天氣好轉放晴,今朝立刻攞起相機,直標香港仔至榕樹灣碼頭,向南丫島風采發電站出發!

s-pig所寫非虛(峰迴路轉,有物翼然,臨於大嶺者,風采發電站也。),離碼頭步行約四十分鐘.果真見風采發電站迄立於大嶺上.除咗用身體眼睛去感受眼前事物風景,當然唔會少得舉機拍攝.

遊覽完畢,回途時吃過豆腐花,再喺島上午膳後,乘船回香港仔.

後期:返到屋企,將所拍攝到既相片一覽,特別係風采發電站有關相片,總覺得比s-pig所發佈有所出入(可能先入為主,覺得s-pig拍得比較好),但又一時搵唔出分別.最後發現除咗兩日天色既分別之外,原來葉片既方向大不同.構圖上,如果想要拍張合心意既相片,隨咗天氣,下次可能仲要留意埋風向咧!

更多照片

2 則留言:

s-pig 說...

肥龍哥哥,

立刻攞起相機,直標香港仔至榕樹灣碼頭,向南丫島風采發電站出發!
==>我好似真係見到有條龍背脊有對翼拍拍下咁快鏡游水去南丫島呀!! hahahaha...

至於張相,會唔會係角度問題呢?定係大家唔係企嚮同一個地方影架呢?

英倫肥龍 說...

>>定係大家唔係企嚮同一個地方影架呢?

我估鍾姑娘同我都係喺發電站對面既觀景亭附近影呀.不過我用wide鏡影囉.不過不可不提,你果張啲雲既分佈真係好得!我真係好鍾意.相信就算再影一張都唔係咁易.此乃天時地利人和!^^

>>我好似真係見到有條龍背脊有對翼拍拍下咁快鏡游水去南丫島呀!

沐浴之後,往南方望,可見!哈哈~