26.5.08

08至09年度

除咗報稅,其實係想講今年度跑步既目標.

上年度,除咗跑咗渣打半馬,仲跑咗另外三個比賽.

今次,希望再挑戰多少少,加碼,當然會繼續參加渣打半馬,走唔甩又已經成為一年一度事件.咁其實一直仲有保持練習,自然又想試下唔同比賽,跑唔同既路線,感受唔同既氣氛.所以就想喺之外,跑多一個半馬,甚至心思思想試跑一次全馬(不過如果真既,就要再再再俾心機同恆心去練習及注意體型囉~~ 諗到呢層,好自然就想...唉,食野真係好難控制架!)

而且個全馬呀...仲要睇下報名成唔成功呀..真係好想試下異國比賽既心情.

咁,本年度目標如下:

1. Nike 10km賽 (2008.11.16)
2. 聯合國兒童基金賽 10km賽 或;澳門馬拉松 半馬/10km賽
3. 美津濃長跑 半馬
4. 渣打馬拉松 半馬
5. 東京馬拉松 全馬 (2009.3.22)

嘩! 真係要深呼吸一下,希望我得啦!

其實夏季一到,反而對練習添咗難度.因為天氣實在係好熱呀.上星期六已經跟同行既講不如遲啲以南灣做終點,然後索性跑完喺南灣游埋水啦~大家都係想練氣同做帶氧運動啫.真係好難堅持烈日下三十幾度去跑呀跑.換來既可能就係只有將跑步時間愈推愈前,避一避個日頭,唔通真係要朝早六點晨操!?

11 則留言:

s-pig 說...

仲可以報價、報時、報喜、報仇、報恩、聖誕節報佳音都得...

okok,我知你好想打我...

hahahaha.......

匿名 說...

龍兄,不如大家一齊報nei,起碼有個目標

英倫肥龍 說...

s-pig,

打你?邊敢呀...
黎黎黎,其實,仲有好多野未報/佈喎~
繼續繼續...

aldous,

係呀,有目標好呀!一齊報啦,咁係咪五場都預埋你呀?

又,不如先組CPS隊呀! 哈哈!

s-pig 說...

hahahaha.....

仲有仲有:
報串、報course、報失、報到、報告、報銷,
總之,你想點報就點報...

xiao zhu 說...

去啦,一於去馬!!

英倫肥龍 說...

去架啦~~ ^^

K 說...

不過, 我建議您選擇下好喎, 一來要計budget洗費(香港仲好d, 東京唔多recommend, 一來要飛機來回ticket兼食宿等等, 二來勁敵多), 要報名費嘛!二來呢, 唔想您太辛苦(您知自己事啦, 無謂踢爆您).

If I were you, 我揀:1, 2(聯合國兒童基金賽, 我支持做善事)及4(出年我打算同大家跑, 依家要修下身先).

又, 好好take care伯母(或者尊稱為auntie), auntie年紀大, 又唔想子女擔心, 所以......您有時間就睇下佢多d啦(所以咪叫您揀泥比賽囉), 替我們問候auntie啦!

K 說...

請加埋呢句: 祝auntie早日康復!

英倫肥龍 說...

Karen,

多謝關心,thanks! 只想講,媽媽既情況要再過一陣先比較清楚.

講開跑步,唔怕講,其實五場我都會參加.不過可唔可以成功報名就到時先知.

東京馬拉松呢,其實有冇勁敵都冇所謂呀,我志在參與同感受氣氛咋(而且個勁敵應該係啲食物囉,我咁鍾意食,點忍呀~).咁機票食宿,同普通旅遊應該冇咩分別既.另外,如果出外旅遊時可以做/參與一啲當地既event,應該都幾特別同印象深刻啲呀!

C.M. 說...

願伯母安好。

英倫肥龍 說...

C.M.

嗯,多謝關心.