5.5.08

遲來的【投名狀】

又一次說明本人既效率.呢個星期週末,終於有時間,睇咗【投名狀】.

好耐之前睇過有人寫話:睇咗【投名狀】,覺得「兄弟不可信!」

我反過來覺得,又唔一定既.做得兄弟(所指真正交心朋友,唔係依家所謂「巴打」!),又點會唔信對方呢!而且做人防呢個果個都好辛苦啫.

從戲裡,細看所描寫既兄弟情,覺得兄弟間既婆媽,不在事事計算,反而係當一個二個覺得自己(因為唔同理由/理想/目標)背後付出許多,如何經歷腦交戰,再加一句就等時間証明,以昭兄弟兩脇插刀之情之時,及一切所為及所慮,(口中)都係話為對方好之上.

但係可能轉頭就心諗:「你問我係咪唔當係兄弟先?幫就一定幫,不過講你都唔明架啦,唔好問咁多啦~時間可以做証.而我,又唔打算及覺得依一刻有需要解釋喎.完.」

結果,有時未達成果,咪先失感情囉.本覺得其實之間冇咩衝突,只係有時一句慷慨就義既「在心中」,卻唔留意或淡化內裡始終係兩個心,期望唔一致既現實.係咪好矛盾呢?

講返套戲,幾好睇呀其實,雖謂大片格局,但睇得出有心拍(故事/畫面/選角/配樂).兩個鐘左右,故事直接(唔代表流暢,起碼徐靜蕾果幾段就覺得一般).又,可能角色關係,始終覺得劉德華發揮得比較到肉及好啲.

沒有留言: