14.5.08

電影本身係滿是期待,但講到底可能只不過係一個舊故事新角度既格局.不過本著【三國】情意結,還是急不及待,等著觀賞【赤壁】.

讀【三國】已經係讀預科時既事,當然當時讀過後係愛不釋手.而後來再留意既【三國】資料,大概都只係由(國內)電視劇集,或(實不相瞞)從電腦遊戲及漫畫中接觸到.又只可以話肥龍雖然已經三十出頭,不過講到【三國】情節,講到遊戲機漫畫,自中學預科後,腦袋並冇太大的進步過.

而當中有一些情節,其實一直想問,不過又唔知問邊個或同邊個講好.【三國】中人物眾多,各有特色,而且性格分明,唯獨對周瑜生好奇.初次睇完【三國演義】後,似乎已覺得,作者羅貫中對周瑜有欠一份公允.雖然明知故事七分虛構三分真實,但係,周瑜喺故事裡,屬於悲劇中既英雄,還是一個心胸狹隘既角色呢? 或兩者都唔係呢?

周瑜年輕便成就大功,加上本人謙虛寬容,相貌堂堂,精熟音律,還深得主上孫策、孫權的禮遇器重,他的妻子小喬也稱國色,是後世不少人羨慕追思的英雄形象。

在小說《三國演義》中,周瑜則被描寫為心胸狹隘,與諸葛亮明爭暗鬥的人物。
後來一句「既生瑜,何生亮?」,描寫當時周瑜酸溜溜既心情外,更覺有點時不與我既滋味.但係,反過來說,赤壁既藍本及結果,不正是周瑜之前所設計及預定嗎? 當然功勞唔可以一個人獨攬,何況赤壁一場如此規模既大戰役.但對當中行軍部署,對形勢局勢掌握及分析,又豈有一人可以跟周瑜呢位策劃者可比.

可惜字裡行間,只覺得作者對周瑜既描寫及出現,且說陪了夫人又折兵,似為帶出諸葛亮既段落,作鋪路罷.

手中既【INK】雜誌,就有一篇為周瑜討公道既文章.雖然篇幅不多(都係唔打算喺度寫內容出黎,有興趣既話可以買本睇睇,另仲有其他有關該電影訪問呀~),文中就列出不少有關周瑜喺赤壁一戰中重要及決定性既要點,睇完後似有種「出一口氣/正是正是」既感覺.

或者有人話睇書啫,唔駛咁認真啩? 嗯,我只可以答,因為喜歡,所以投入 - 投入當中既世界中.

註:(相片) 金城武飾演既諸葛亮.

沒有留言: