1.5.08

叉燒煎蛋飯

日日做到冇停手,總有食飯既時候.

每日時針搭正十二點,又係開飯既時刻.肥龍工作地方雖說食店林立,不過大都流於ABCD餐或兩餸套飯之流,千篇一律,欠缺鑊氣.而且餐牌多數係由星期一至五都係果幾樣,好食既,食得一頭半個月又已經好似冇咩選擇.

最近,無意發現原來公司附近有個大食堂(真係好大...),食物款式包羅萬有,可以話梗有一款啱口味.當然呢度同其他食店都一樣會有快餐常餐ABCD餐,不過就仲可以叫炒粉麵飯,而且即叫即炒,火候十足.

星州炒米,豉油王炒麵,乾炒牛河,揚州炒飯...諗起都想食(結果每次去到都三心兩意,因為樣樣都想試).不過,最愛食點既食物,始終都係叉燒煎蛋飯.半熟既蛋,加上豉油,混埋一齊,沾上熱騰騰既白飯...夾埋半肥瘦叉燒,再放落口.嗯,真好味!

相同既感覺,彷彿回到讀書時代,準備食午飯先返學一樣.

呢碟叉燒煎蛋飯,除咗好味,當然唔黯然,更勾起少時既回憶.

4 則留言:

s-pig 說...

日日做到冇停手,總有食飯既時候,
抖一抖、抖一抖,肥龍叫返杯'茶走'!! hahahaha....

咁正既叉燒煎蛋飯??會唔會仲有條菜,同埋一杯好飲既凍檸茶呢?? (流口水中...)

Juicy Runners 說...

當年睇到呢碗飯, 呢口水真係流唒出黎!

Old Cake 說...

星州炒米,乾炒牛河 <---我睇完呢兩個名就覺好肚餓啦! 依家早上八點半咋. 幾時捱到中午呢...

話實, 响Chicago真係揾唔到少正既中國炒粉麵飯食. 得個恨字!

英倫肥龍 說...

s-pig,

係呀,凍OT永遠係一個唔錯既配搭.
你寫咗,我又想寫埋一份.

日日做到冇停手,總有食飯既時候,
東邊走、西邊走,飲杯檸T先收手!

on dog 兄,

你睇唔到咋,我依家睇到呢碗飯都仲係流哂口水出黎架~

old cake,

咁你諗多一陣,咪到中午,又可以出動啦~
不過你講得啱,喺外地好難搵到間正既中國炒粉麵飯食,不過搵到就唔好放過啦!