25.12.08

聖誕交叉Blog 2008 - audi計數佬祝大家聖誕快樂

今個聖誕,你心裡果句又會係咩呢?

不如就等audi計數佬講你聽部份人既心聲啦.


**********


今日是聖誕節,audi計數佬先祝大家聖誕快樂。

「計數佬你地d做高級管數人既就更係開心啦,大家都係金融專業人仕者,我地d在金融投資大行做就慘啦,毫無人情咁炒左我地,冇左份工聖誕都唔敢出街買野。」一位已被某外資投行炒左既專業人仕話。


「抵x你死啦,鬼叫你之前叫我入貨,又話個市跌左咁多要入多d貨博反彈,又話﹝聖誕鐘、買匯豐﹞一定冇錯,你睇?你地班大行又吹魔咒啦,都唔知隻匯豐仲要跌幾多。」某位散戶投資者投訴話。


「你都叫慘?我仲慘x過你啦,我副老本全數買左雷曼呀陰公,現在都唔知攞唔攞得番全數本金,聖誕節我一d都唔開心。」一位剛退休既人仕話。


「阿生,你仲有你家人,你老婆在你身邊支持你啦,我老婆今個聖誕唔理金融海嘯、日元升值,係都要報團去日本旅行shopping,今次我慘啦。」某已婚男仕無奈地說。



「你最終都肯去都好啦,係一個好老公,我剛剛發現我老公同x震一樣咁衰咁x賤格,岩岩發現佢個facebook有好多索女friends,現在又借口話聖誕要OT上大陸做事,你話我點算好啦。」



「唉,我個女性朋友仲慘啦,明知佢男友係花心蘿蔔,但佢仍要學﹝玉女﹞咁在聖誕要嫁個賤人,佢仲慘啦。」某中女話。



「鬼咩,你女性朋友都係中女啦,中女仲點搵到老公啦,似樣d既,有d錢既,正常d既,都已經結晒婚,我地d中年女人冇乜市場架啦。」另一中女話。



「中女有咩唔好呀,只要唔係﹝港女﹞就得啦,我女友呀,佢係正pk港女黎架,平時飲貴食貴我比錢唔在講啦,聖誕節仲要我買個幾皮野既chanel袋俾佢做聖誕禮物,我搵得o個萬五,點買者,佢都痴x線架。」某後生仔話。



「你地d男人咪仲衰,聖誕節就成機約人去宿營,白痴都知你想點啦,而且最衰既係又唔肯用﹝袋﹞」某後生女話。



「有得同男友去溫馨有咩唔好者,我聖誕唔單止要一個人,仲要在大陸OT做audit趕埋數,真係死得。」某女會計師說。



「都好過我啦,OT都有錢袋,下個月公司要迫我地放無薪假,話就話無薪假,peak season點做得晒d野架,咪一樣要返公司做野,work without pay actually, holy shit。」在某Big4做事既auditor話。



「在big4做都好過在某d上市公司跟d無能既老闆做事啦,盤數又亂,又冇完善既電腦系統做好盤數,唉…」一個在某上市公司做高級管數人既audi計數佬話。



再次祝大家聖誕快樂!

6 則留言:

中產管數男 說...

Merry Christmas!!! Cheers!!!

安諾勿斯 說...

聖誕快樂!!

匿名 說...

Merry Christmas~!

哈哈~! 最尾個段, 最上心...

學 霖 山 莊 說...

肥龍兄,
Merry X'mas!

Unknown 說...

Merry X'mas. Mr. Fat Dragon, where's your Christmas blog posted then ?

野蠻郡主 說...

聖誕快樂啦!