14.12.08

交差點

飯局中,朋友道來最近公司安排一則.

俾你會點揀?

(一)十個員工,輪流去放一個月無薪假期.

(二)十個員工中,下個月起會揀選一個被栽.

4 則留言:

C.M. 說...

(一)留返d感情,博經濟反彈;(二)就乾手淨腳

(一)喇,不過每人輪流放一星期,十個月之後所有人就曾經輪流放左一個月。一次過放一個月都得,睇下班人係咪想去旅行或者想秘撈喇。(最初放長假果位都驚係咪“借傢伊”第一個裁佢架)

Bungy-Zoe 說...

我沒有CM兄的專業知識。
但係,如果只有兩個選擇,計返大家「同撈同煲」的心態,係寧願放每一放一個月假囉……

又,CM兄的建議真係唔錯架!一人放一個禮拜,輪流。又唔會撐唔住,公司效率應該仲KEEP 到。

匿名 說...

Technical concern:

How to decide who takes the no-paid leave first? and the sequence? By lucky draw?

In pratice, the later takes the no paid leave the better. Who knows what's going on then, when I am taking the leave first...

Uncertainty fear~ and human distrust~ T_T

英倫肥龍 說...

C.M.

(一)當中真係人生交差點.究竟係考慮團隊團結定自己利益行先呢?(假設你知道自己唔會第一輪喺被炒)

(二)咁又可以LIFO既.雖然乾手淨腳,不過就真係殘忍啲,兼唔計算工作能力.

笨豬,

我都覺得ok架,不過到呢啲情況,管理層著眼點通常唔係效率,反而係邊個方法最易執行.:(

不過講時講,如果單以削減成本計算,管理層如果肯主動減人工的話最初就已經唔駛就行呢一步.只不過又會有邊位肯主動提出呢?

on dog,

Uncertainty fear and human distrust = 交差點

話就話一人計短二人計長,雖然共渡時艱,但又怕自己蝕底.

How to decide who takes the no-paid leave first? > the boss will make the decision in this case as I know.