3.12.08

我的練習記錄 (19 of 24)

練習的回報

上次提及到既「四十四分鐘的樽頸」,經過星期一既練習及嘗試,到今晚(同一路段第六次練習)終於得到突破.

由第三公里開始,步幅及身體各部份都似反映出今晚應該可以比平常練習再快跑一啲.而喺最關鍵係第五至六公里上斜一段竟然都可以五分鐘內完成(4:57)(平常需要約五分半鐘左右),效果最明顯.至於其他時間,大部份都可以用四分半鐘跑完一公里,狀態似乎唔錯.

最後約九公里既路段,以四十三分鐘正完成.感覺良好,實在要好好記住今晚練習既感覺,到往後比賽時希望可以重複表現出來.


而同一路段,計劃再練習至十次左右,再留意均速情況.到均速可以保持後,下一步就係再將練習距離增加至十二公里,再重複練習.

仲有就係要保持體重(雖然之後有annual dinner,x'mas party,農曆新年等節日,好難忍囉!),注意休息,咁練下練下,好快就會係二月八日啦.

3 則留言:

Juicy Runners 說...

我好D, 黎緊一定唔會有annual dinner,x'mas party...

頂多只會有散水飯, farewell lunch, layoff boxes...

所以應該唔擔心會肥落去...

Bacakara 說...

看來龍兄進度良好 , 不過我都無偷懶 , 一直加操中....希望二月會有好成績...



PS 我都係唔會有任何dinner, party , 甚至連飯局都係廖廖可數....哈哈

英倫肥龍 說...

on dog,

咩飯咩party都好,最緊要有得飲!

bacakara,

不過我都無偷懶 , 一直加操中>> 努力呀!同埋保持良好狀態~