18.12.08

左踝



打泰拳乎?!

唔係啦...終於都發生啦...最近發現練習後左踝隱隱作痛,一看之下,原來左踝腫咗一片.

照睇應該係喺對上兩次練習(特別落斜路時)無意中扭傷咗.

情況尚算輕微(尋晚都仲有練跑兼跑得唔錯添),穿上護踁只不過係買個保險兼防止進一步受傷.

不過都係小心啲好.星期日(十二月二十一日)及一月四日仲有比賽,呢幾日都係爭取時間休息及捽多幾次葯酒先~

10 則留言:

Bacakara 說...

左腳係重心腳,所以好易受傷。一傷左就手尾長,多多休息,勿操太行吧....哈哈

英倫肥龍 說...

呢排除咗均速既練習之外,就係加強左腳既訓練(因為我鴛鴦腳情況都好明顯,左右腳步幅及力度唔同).咁,可能一時間未能掌握應有力度及有相應強度既肌肉,結果可能喺落斜時就有輕微扭傷.

不過都唔係大礙既,唯有盡量比賽前休息囉.

Juicy Runners 說...

Take care 呀! 大佬!

Samsara 說...

肥龍哥哥要小心呀,等好返晒先再練啦...我地有排跑嫁嘛,唔好心急呀!

Samsara 說...

又,你睇唔睇鐵打嫁...我聽講呢,香港仔袁啟順十分之好嫁喎...之前我阿媽五十肩,痛到流眼淚,比佢睇過都好d....

養好隻腳先再練啦!

英倫肥龍 說...

on dog,

收到!細佬會保重啦!

samsara,

無錯,仲有排跑呀~

鐵打我睇架,袁啟順ok呀.話說當年我打波左手無名指骨折都係睇佢好番哂.哈哈,跟住冇事就冇再搵佢lu.

不過今次真係微微帶傷,捽下葯酒做下按摩放鬆都ok既...所以暫時冇諗住睇鐵打囉.

不過多謝你推介呀.

xiao zhu 說...

雖然微傷,但係未好番晒就去比賽,怕唔怕架? 唔好因小失大呀!小心啲呀。

英倫肥龍 說...

係呀,我會小心及留意情況啦! ^_^

xiao zhu 說...

琴日點呀? 隻腳冇事吖嘛?

野蠻郡主 說...

冇見一排攪d咁既野.....小心d好喎肥龍兄!

養傷要緊!